Odiseja u svemir

Rusi će kolonizirati Mjesec, otići na Veneru i napraviti svemirsku stanicu iznad Neptuna

P. N.

Foto Roscosmos

Za daljnju budućnost znanstvenici predviđaju kako bi se mogao razraditi koncept svemirske stanice iznad atmosfera Saturna, Urana i Neptuna.

Godinama je poznato da Rusija želi biti ukorak, ako ne i ispred SAD-a, što se tiče svemirskih planova. Svemirska agencija Roskosmos tako je objavila niz video koji prikazuju njihove planove za budućnost istraživanja svemira, piše Sputnik News.

Pokrenut je i eksperimentalni program Selena-F koji proučava mogućnost adaptacije ljudskog organizma na uvjete koji vladaju na Mjesecu, a cilj je otkriti kako ljudski kardiovaskularni i mišićno-skeletni sustav funkcionira na Mjesecu.

Video pokazuje kako će se rad centra pomoći, u svemirskoj medicini, ali i u izgradnji specijalnih odijela za boravak na planetima.

Svemirske stanice

Druga snimka prokazuje kako Rusi misle kolonizirati Mjesec te koliku važnost ima voda koja se nalazi ispod površine, a sadrži mnoge tajne koje bi otkrile razvoj života na zemlji.

Inženjeri i znanstvenici predstavili su i plan kako bi se došlo do Venere, uz američku pomoć. Cjeloviti program uključuje orbitalne letjelice, specijalna vozila i atmosferske detektore.