Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 6° 1
Sutra: 6° 6° 1
21. studenoga 2018.
Udarac za pivopije

OVO SE MNOGIMA NEĆE SVIDJETI Sud donio odluku: 'Pivo se ne smije reklamirati kao blagotvorno'

Reuters
Reuters
Autor:
Objavljeno: 19. svibanj 2018. u 9:08 2018-05-19T09:08:56+02:00

U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivovare Haerle sugerira »poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda«

Pivovare na smiju pivo reklamirati kao proizvod koji potiče zdravlje, odlučio je njemački visoki sud u Karlsruheu.

»Alkoholni napici prema pravilnicima Europske unije ne smiju se reklamirati na način koji bi mogao sugerirati da potiču zdravlje«, stoji u presudi najvišeg njemačkog suda.

Time je južnonjemačka pivovara Haerla izgubila i na posljednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma »bekoemmlich» pri oglašavanju.

»Bekoemmlich» njemači rječnik definira kao »lako probavljiv«, ali se može tumačiti i kao »blagotvoran«.

Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao »zdrav«, a takvo reklamiranje alkoholnih pića nedopušteno je.

U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivovare Haerle sugerira »poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda«.

Europski sud je već zabranio da se vino reklamira kao »zdravo«.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka