Savjeti

Spremate se za kupnju novog mirisa? Zlatna pravila za odabir parfema

Šarlota Brnčić

Foto pexsel.com

Foto pexsel.com

Žena koja nosi Chanel nema iste potrebe kao netko tko bira Saint-Laurent, isto vrijedi i za parfem



Kada kupujete parfem valja se voditi s nekoliko pravila.


1. Vodite se instinktomVrhunski stručnjaci za parfeme ističu kako danas morate odabrati najprije brand, kao u slučaju odijela ili torbe, jer svaki brand ima svoj mirisni identitet. Žena koja nosi Chanel nema iste potrebe kao netko tko bira Saint-Laurent, isto vrijedi i za parfem. Morat ćete se voditi instinktom jer nitko neće moći nositi parfem koji mu se u suštini ne sviđa čak i ako ga je stvorio njegov omiljeni brand. 2. Miris koji vam se sviđa odmah nije uvijek praviNikada nemojte kupiti parfem »na brzaka«. Preporuka je da u nekoliko navrata posjetite trgovinu kako biste se upoznali s mirisima. Uzmite si potrebno vrijeme za odabir i pokušajte se upoznati s esencijom. Poprskajte parfem po koži, odjeći i ponesite miris sa sobom. Vrlo često uživate u određenom mirisu u prvom trenutku, jer ima note kompatibilne s vašim ukusom, ali se kasnije dogodi da pozadinske note parfema ne odgovaraju onome što očekujete. 3. U nedoumici se usredotočite na note citrusaEkstrakti citrusa su univerzalne note, uvijek najčešće korištene, a tome po učestalosti možemo dodati vaniliju, sada prisutnu u mnogim mirisima i mošus. 4. Bolje ne budi vjeranMorate biti vjerni sebi i svom stilu, ali ne i samo jednom mirisu. Svaki dan možete nositi crnu, bez odabira iste haljine i iste frizure, ali promijenite stil: s parfemom je ista stvar. Možete ostati vjeran neko vrijeme, ali ne zauvijek. Možete voljeti klasike, i to je dobro. Stari mirisi, da, ali revidirani i malo korigirani. 5. Dobar osjećaj za »interakciju« proizvodaS preklapanjem proizvoda, vašom kremom, dezodoransom, mirisom odjeće, ormara, možete stvoriti mirisni identitet. To je važno pravilo koje treba slijediti ako želite uvijek biti prepoznatljivi i imati potpis. Međutim, moramo biti izuzetno oprezni kako bi različiti kozmetički proizvodi bili u interakciji.