Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 8° 1n
Sutra: 8° 8° 1n
26. rujna 2018.
Vješt marketing

Duhanska industrija pronašla je način kako doći do Instagram generacije. Roditeljima se ovo neće svidjeti

Foto Screenshot Instagram
Foto Screenshot Instagram
Autor:
Objavljeno: 26. kolovoz 2018. u 14:10 2018-08-26T14:10:02+02:00

Američke organizacije protiv pušenja optužuju duhanske tvrtke da koriste društvene mreže, hashtagove, tinejdžerske idole i influensere, kako bi reklamama za svoje duhanske proizvode doprijeli do mladih

RIJEKA Zabrana reklamiranja cigareta diljem svijeta velike duhanske tvrtke nije ostavila na čudu. Pronašli su način kako zaobići stroga pravila i suptilno stići do nove generacije mušterija - one kojoj je jedna od omiljenih aktivnosti objavljivanje selfieja na Instagramu.

New York Times piše kako su američke organizacije protiv pušenja, uključujući Stopping Tobacco Organisations and Products te Campaign for Tobacco-Free Kids predale zahtjev Federalnoj komisiji za trgovinu protiv Philip Morrisa, British American Tobacc, Japan Tobacco International i Imperial Brands. Razlog? Optužuju ih da koriste društvene mreže, hashtagove, tinejdžerske idole i influensere, kako bi reklamama za svoje duhanske proizvode doprijeli do mladih.

Tvrde da ove tvrtke plaćaju svoje "ambasadore" na društvenim mrežama. U svom istraživanju pronašli su više od stotinu objava povezane s ovim duhanskim tvrtkama, koje su pregledane gotovo devet milijardi puta u SAD-u, a zapanjujućih 25 milijardi puta diljem svijeta.

Vješto smišljeni hashtagovi

Cigarete se, jasno, ne reklamira direktno. Objave o kojima se govori obično su vezane uz zabavu, putovanja i mladenačku kulturu. Kompanije se drže toga da ne smiju objavljivati puno ime svojih brendova cigareta. Stoga se na društvenim mrežama koriste vješto smišljeni hashtagovi.

influens

Lucky Strike koristi #lus ili #likeus, Marlboro pak #DecideTonight i #RedisHere, dok se Winston odlučio na #FreedomMusic. Kent i Dunhill imaju hashtag #TasteTheCity.

Sve to, piše New York Times, ne znači da se povremeno neće dogoditi da se čak i kutija cigareta nađe na objavi na Instagramu.

Zahtjevi influenserima

Procurili su, pišu, i zahtjevi duhanskih tvrtki s jasno propisanim uvjetima plasiranja sadržaja. Lucky Strike tako od svojih influensera traži barem dvije objave tjedno s hashtagom #likeus_party, a koji treba biti povezan sa slikama zabave, putovanja ili mode. No, kad se objavljuje sadržaj s hashtagom #lus, sam duhanski proizvod mora biti smješten u kadar slike.

HNK Rijeka