EAMS

U Toweru otvorena velika auto-moto priredba: Rijeka prva europska postaja nakon Geneve

Edi Prodan

Foto I. Tomić

Foto I. Tomić

Posjetitelji četvrtog po redu Exclusive Auto Moto Showa, uz besplatan ulaz, mogu do nedjelje razgledati čak 120 modela iz najnovije automobilske i motociklističke produkcije



RIJEKA  Četvrti po redu Exclusive Auto Moto Show sinoć je u riječkom Tower Centru svečano otvorio Siniša Grgantov, direktor Klik Marketinga, glavnog organizatora jednog od najznačajnijih hrvatskih automobilskih događanja. Velikom broju okupljenih posjetitelja obratio se i zamjenik riječkog gradonačelnika Miroslav Matešić, a za govore obojice karakteristična je bila slična misao – ponos na bogat sadržaj koji Rijeku stavlja na sam vrh ovakvih događanja, kao i nemali refleks na gospodarska kretanja koja u brojkama prodanih automobila jako dobro oslikavaju i ukupni standard.


– Ponosni smo na ustrajnost u organizaciji jednog ovako zahtjevnog salona, no velik broj izlagača te iznimno zanimanje posjetitelja poticaj su koji nam daje snage i ustrajnosti da u istom ritmu nastavimo i dogodine, istaknuo je Grgantov.


I uistinu, 4. EAMS zaslužuje sve pohvale jer riječ je o reprezentativnom salonu koji je, uz rijetke iznimke, okupio sve najnovije što se danas nudi na europskoj automobilskoj sceni. S obzirom da je njegov početak vrlo blizu završetka ženevskog salona, moglo bi se reći da je Rijeka nakon njega prva postaja najznačajnijih događanja ovakvog tipa u Europi.EAMS je organiziran na 4. katu Tower Centra i to na površini od 4 tisuće četvornih metara. Ukupno je izloženo 120 modela automobila i motocikala, za što se pobrinulo dvadesetak specijaliziranih tvrtki, uglavnom s riječkog područja. Velik je broj premijera koje su praktično stigle direktno iz Ženeve,  ali ne nedostaje ni čitav niz modela automobila koji su predmet vrlo konkretnog zanimanja kupaca, a ne idu u red premijera. Kao zanimljivost ističemo podatak da u Rijeci izlažu Fiat i Volvo kojima je to jedini ovogodišnji hrvatski sajamski nastup te da je ove godne impresivan broj izloženih dvokotača. Također, za pohvalu je i nemali broj izlagača u »pratećem« programu, od proizvođača guma, specijalnih aditiva pa sve do osiguravajućih kuća.

Ono što je također iznimno pohvalna karakteristika EAMS-a je besplatan ulaz, vrlo primjeren ekonomskom trenutku u kojem živimo, tako da su njegove refleksije iznimno pozitivne i na samo poslovanje Tower centra u koji se za četiri dana trajanja salona sliju deseci tisuća posjetitelja. Kako su istaknuli i sami izlagači – viđeno i doživljen na EAMS-u je snažni poticaj prodaji automobila i motocikala u danima koji slijede nakon salona.


Uz Klik marketing, suorganizatori salona su Moto Matušić koji je sinoć imao premijeru MV Aguste, uglednog, prestižnog  motociklističkog branda kojeg je odnedavno generalni uvoznik za Hrvatsku, kao i udruga Auto staza Grobnik koja skrbi o poslasticama salona – moćnim automobilima čija se snaga mjeri u stotinama »konja«.EAMS je otvoren do nedjelje, radno vrijeme mu je istovjetno onom Towera, od 9 do 21 sat, a kako smo već istaknuli, ulaz je za posjetitelje potpuno besplatan.