Predstavljena redizajnirana verzija

Rijeka, Grobnik, Krk i Gorski kotar glavni “akteri” filma o novoj Škodi Octaviji koji će obići svijet

Edi Prodan

Automotodrom Grobnik je odabran kako bi se na njemu snimilo film o najsnažnijoj, 245 joj je KS, RS verziji Octavije. Moć tog automobila ali i zanimljiva konfiguracija grobničke piste dali su jako dobar rezultat



Škoda je u Portugalu predstavila redizajniranu verziju Octavije, svog uvjerljivo najprodavanijeg modela koji uz sve posebitosti koje donosi ima po Hrvatsku, posebno po Grobničko polje, otok Krk, i šire riječko područje te Gorski kotar dodatnu zanimljivost.


Škoda je naime u potpunoj tajnosti tijekom prosinca na navedenim lokacijama snimila atraktivni video materijal koji prati prezentacijske aktivnosti redizajnirane Octavije širom svijeta.


Automotodrom Grobnik je odabran kako bi se na njemu snimilo film o najsnažnijoj, 245 joj je KS, RS verziji Octavije. Moć tog automobila ali i zanimljiva konfiguracija grobničke piste dali su jako dobar rezultat.




Ostali modeli, sedanski i karavanski, svoj su pak zanimljivi okoliš te konfiguraciju prometnica pronašli na raznim predjelima Krka. Uz more, ali i na cestama unutrašnjosti, u samom gradskom središtu Krka.



Jako je primjerice zanimljiva Octavijina vožnja kroz  zavojiti dio prometnice što povezuje križanje za Valbisku i skretanje prema gradu Krku. Također, Octavija je snimana i na predjelima Učke i rubnim dijelovima Gorskog kotara koji graniče s Grobničkim poljem.



Konačni proizvod je vrlo atraktivan, a pokazuje i dodatni potencijal ljepota riječke regije – potencijal za snimanje upravo ovakvih filmova koji mogu imati jako blagotvorni učinak u turističkom smislu. Uostalom, pripreme za snimanje filma bile su minuciozne, »sondirane« su brojne lokacije na širem području Europe da bi nakon svega zaključak Škodinih stručnjaka i profesionalaca čija je specijalnost upravo snimanje filmova o automobilima bio jedinstven – Rijeka, Grobnik, Krk ili naprosto Kvarner su nam idealni!


Redizajnirana Octavija inače s prodajom starta prvih dana ožujka s cijenom od 126 tisuća kuna, Ono što ju uz nove vizualne kvalitete najviše karakterizira je vrlo napredni sustav povezivosti s internetskim platformama i jako bogata serijska oprema.


Također, kako nam je istaknula Elizabeth Bruder, direktorica Škode Hrvatska, znatno su obogaćeni svi paketi opreme tako da je zbog toga Octavija sada realno povoljnija od prethodnog izdanja – u najraskošnijim »paketima« ušteda može iznositi čak do 9 tisuća kuna.