Spoj za romantičare

Pogon budućnosti u neodoljivom retro štihu: U Mercury Coupe iz 49-e ugradili Teslin električni motor

P. N.

Foto screenshot Auto News Creative

Foto screenshot Auto News Creative

Za punjenje je potrebno svega 90-ak minuta što će starom Mercuryju osigurati domet od oko 250 do 300 kilometara. Cijeli pogonski sklop dolazi opremljen s kompjuterskim nadzorom koji štiti baterije od prepunjavanja i osigurava optimalnu temperaturu rada cijelog sustava.



Tesline performanse zadivljuju mnoge, no po pitanju futurističkog dizajna često prevladava skepsa. S druge pak strane šarmu dobrih starih oldtimera može odoljeti malo tko, no njihove su izvedbene mogućnosti ipak ograničene.


E pa za one koji žele pogon budućnosti i izgled toplijeg štiha iz prošlosti pobrinule su se tvrtke Icon i Stealth EV koje su spojile tipično američki Mercury Coupe iz 1949. godine s modernom Teslinom tehnologijom ispod haube, prenosi vozim.hr.


Ova verzija američkog poratnog kupea nadopunjena je pogonom na dva električna motara koji daju maksimalnu snagu od 406 KS i 637 Nm okretnog momenta.




Budući da je isporuka snage i okretnog momenta kod elektromotora praktički trenutna, brojke kojima raspolaže ovaj umalo 70-godišnjak jako su impresivne.


Struja u dva električna motora dolazi iz Teslinih baterija klasifikacije Tesla Performance s 85 kWh. Cijela paleta tih baterija pravilno je i planski raspoređena duž cijelog automobila kako bi se osigurala što bolja raspodjela mase.


I dok je sadržaj ispod karoserije napredan za veliku većinu puno mlađih modela, vanjština je ostala posve vjerna. Neobični Mercury Coupe tako ponosno nosi patinu i ostale znakove vremešnosti što u kombinaciji sa snagom i ekonomičnošću koju u sebi nosi, djeluje posve šarmantno, ako ne i romantično.


U američki kupe ugrađena su dva priključka za punjenje baterija – jedan ispod prednje tablice, a drugi na mjestu nekadašnjeg otvora rezervoara, očito u spomen na benzinske dane oldtimera.


Za punjenje je potrebno svega 90-ak minuta što će starom Mercuryju osigurati domet od oko 250 do 300 kilometara. Cijeli pogonski sklop dolazi opremljen s kompjuterskim nadzorom koji štiti baterije od prepunjavanja i osigurava optimalnu temperaturu rada cijelog sustava, piše vozim.hr.


Ispod haube, gdje se nekad nalazio stari V8 motor zapremine 4.2 litre, Icon je ugradio aluminijsku konstrukciju koja uvjerljivo oponaša karakteristični V8 motor, a ujedno se koristi kao kućište za dio akumulatorskih baterija.


Izvor: vozim.hr