Traje istraga

KRAĐA PODATAKA Hakirano 380.000 bankovnih računa korisnika britanske aviokompanije

P. N.

Pixabay.com

Pixabay.com

Aviokompanija je u kontaktu s hakiranim korisnicima te savjetuju da svi oštećeni odmah kontaktiraju svoje banke i slijede preporučene savjete.



Britanska tvrtka i aviokompanija British Airways započela je istragu nakon što su im hakirani bankovni podaci njihovih 380 000 klijenata. Podaci su ukradeni s njihove internetske stranice.


To se tiče svih osobnih i financijskih detalja kupaca koji su izvršili rezervaciju između 21. kolovoza i 5. rujna na njihovoj web stranici, ali ukradeni podaci nisu uključivali pojedinosti o putovanju ili putovnici.


U svojoj izjavi British Airways naveo je kako hitno istražuje slučaj krađe korisničkih podataka s njihove službene stranice i mobilne aplikacije zrakoplovne tvrtke. Napominju da su svi korisnici i kupci u gore navedenom razdoblju ozbiljno ugroženi.


Putnici moraju obavijestiti banke 




U međuvremenu, otkrio se kvar na njihovim stranicama i on je riješen te sada sve radi normalno. Aviokompanija je u kontaktu s hakiranim korisnicima te savjetuju da svi oštećeni odmah kontaktiraju svoje banke i slijede preporučene savjete.


Izvršni direktor British Airwaysa Alex Cruz ispričao se zbog toga što se dogodilo te naveo da vrlo ozbiljno shvaćaju zaštitu korisničkih podataka.


Ovo nije prvi put da postoje problemi na relaciji ove zrakoplovne tvrtke i putnika. 2017. godine, zbog računalnog kvara, British Airways morao je otkazati 726 letova tijekom tri dana te je tako kompanija izgubila oko 100 milijuna funti.