Momo challenge

Jeziva “igra samoubojstva” se širi svijetom pomoću popularne aplikacije. Prva žrtva – djevojčica od 12 godina

Portal Novilist.hr

Foto/Momo, Facebook

Foto/Momo, Facebook

"Igra samoubojstva" tjera djecu na samoozljeđivanje, a prema medijskim se natpisima počela širiti i u Velikoj Britaniji. 



Vrlo je teško pratiti što mališani rade na internetu, u vrijeme kada je sve svakome dostupno. Upravo su zato baš dječica meta najnovije horor igre koja se počela širiti Engleskom.


Jeziva “igra samoubojstva” potiče djecu na samoozlijeđivanje, a u krajnjim slučajevima i na samoubojstvo. Igra se zove “Momo izazov”, a temelji se na liku jezive žene s tamnom kosom, jezivim osmijehom i ogromnim očima.


Lutka “Momo” izložena je u horor galeriji Vanilla u Tokyju, pod imenom “Mama ptica”, prenosi Daily Mail.




Jezivi izazov širi se putem aplikacije WhatsApp, a meta su maloljetna djeca. Prva žrtva ove “igre” je djevojčica od svega 12 godina, koja se ubila u Kolumbiji. Upravo zbog te informacije, zabrinuta mama iz Manchestera odlučila je upozoriti vlasti i roditelje. Majka je izjavila da se uznemirila nakon što je učitelj njezinog sedmogodišnjeg sina prijavio da mališan prijeti ostalim učenicima.


Zabrinuta je majka razgovarala s djetetom, koje je naposljetku priznalo za “Momo izazov”. Užasnuta je majka rekla da je njezin sin rasplakao tri učenika nakon što im je rekao da će “Momo doći u njihovu sobu i ubiti ih”. “Kad smo došli kući iz škole, ispitivala sam ga o tome i on je rekao da su mu druga djeca u školi rekla da pogleda Momo izazov, što je i napravio.


Ispred sebe imam uplašenog malenog dječaka i duboku zabrinutost za ostalu djecu u školi”, rekla je mama, a prenosi Daily Mail.



Majka je upozorila i na potrebu roditelja za kontrolom djece na internetu. “Imate opcije roditeljskih kontrola i zaštita koje su vrlo čvrste, a ovakve strahote svejedno nađu put do naše djece. Ako imate djecu, vrlo je važno razgovarati s njima o idiotima koji putem mreže pokušavaju ovakve stvari”. 


“Momo” je kreirana od strane japanske kompanije za specijalne efekte, Link Factory, koja nema nikakve veze s ovom jezivom igrom. U rujnu prošle godine, djevojčica od 12 i dječak od 16 godina u Kolumbiji, okončali su svoj život samoubojstvom nakon igranja “izazova” na WhatsAppu. Lokalni su mediji izvještavali da su se samoubojstva dogodila u razdoblju od 48 sati, a djevojčicu koja se objesila, pronašli su njezini šokirani rođaci. Mobiteli nesretne djece su zaplijenjeni od strane policije, koja je potvrdila postojanje spomenutih poruka, doznaje Daily Mail.