Centar za Europu

Vodeći ljudi Porschea na Automotodromu Grobnik: Žele mu u potpunosti promijeniti budućnost

Edi Prodan

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Posjetili su Grobnik s jednim jedinim ciljem: da svoj »Porsche On Track centar« za Europu premjeste na Grobničko polje



RIJEKA Zahvaljujući novom asfaltu i rekonstrukciji piste na Automotodromu Grobnik, s »Grobničke ljepotice« počinju stizati iznimno zanimljive vijesti. Kako saznajemo od Vladimira Vujnovića, glasnogovornika Automotodroma Grobnik, vodeći ljudi Porschea Central & Eeastern Europe i njihove hrvatske ekspoziture Porsche Inter Auta iz Zagreba posjetili su Grobnik s jednim jedinim ciljem: da svoj »Porsche On Track centar« za Europu premjeste na Grobničko polje! K tome, za potreba svog of road programa, dođe li do takve odluke, u plan će uvrstili i Platak kao i čitav niz okolnih planinskih i šumskih staza, sve do Klane.


Platak – poligon za off road


Vujnović nam je dodatno pojasnio kako su predstavnici Porschea osim pregleda piste i pratećih sadržaja Automotodroma – poligon za slalom vožnje spretnosti, mini off road poligon, lunch control poligon u parku vozača, boxovi, parking prostor, medicinski centar, vulkanizer, benzinska crpka, uredi, restorani kao i crono te press centar – obišli i čitav niz drugih sadržaja na širem području Primorsko-goranske županije. Konkretno, detaljno su pregledali Platak na kojem bi bio poligon za off road vožnje koje bi se protezale sve do Klane. Uslijedila je informativna posjeta novom Hitnom traktu KBC-a Sušak, Specijalnoj bolnici Medico kao i hotelskim kapacitetima u Rijeci i Opatiji.



S viđenim su bili i više nego zadovoljni, a kako se dalo spoznati, dodao je Vujnović, oduševila ih je blizina svih sadržaja – pa tako i činjenica da se Automotodrom nalazi uz samu autocestu kao i to da mu je prvi »susjed« – Sportski aerodroma Grobnik. Porscheovu delegaciju činili su Philip Reden i Theresa Schierbok, čelnici PCEE-a, a u njihovom društvu bili su direktor zagrebačkog Porsche Inter Auta iz Zagreba Vedran Prasnikar, kao i njegovi prvi suradnici – Hrvoje Lapić te Matej Frntić.

Komparativne prednosti Grobnika




S obzirom da je do sada najveća mana za dolazak automobila i njihovo testiranje bila asfaltna podloga Automotodroma, svi su izgledi da će se projekt Driving centra uspješno realizirati.


Foto Vedran Karuza


Foto Vedran Karuza



Sve ostale komparativne prednosti »Grobnika«, uključujući i povoljnu klimu, su takve da mu malo sličnih objekata u krugu od 500 kilometara može konkurirati. Naprosto imati u krugu od nekoliko desetaka kilometara dvije zračne luke, autoput, Platak i šumske prometnice oko njega, vrhunsku medicinsku uslugu te na desetke jako kvalitetnih hotela i restorana na potezu od Novog Vinodolskog do Mošćeničke Drage, uistinu je bogatstvo koje se konačno mora počet valorizirati i na – automobilskom planu.