Foto V.Karuza
Institut IGH d.d. provest će istražne radove i izraditi projekt sanacije betonske i asfaltne kolničke konstrukcije ploče iznad malog i velikog luka Krčkog mosta, a potom će uslijediti natječaj za izvođača radova
ZAGREB Tvrtka IGH d.d. potpisala je s naručiteljem Autocestom Rijeka-Zagreb d.d. (ARZ) ugovor o uslugama provedbe istražnih radova i izrade projekta sanacije kolničke konstrukcije Krčkog mosta, potvrđeno je jučer iz ARZ-a. Nakon provedenog otvorenog postupka javne nabave Institut IGH odabran je kao najpovoljniji ponuđač za izvršenje usluga specijalističkog pregleda i provedbu istražnih radova te izradu izvedbenog projekta sanacije betonske i asfaltne kolničke konstrukcije ploče iznad malog i velikog luka Krčkog mosta, stoji u objavi. Vrijednost ugovora je 335.110 kuna, a rok za izvršenje usluge 120 dana od uvođenja u posao.
– Između Instituta IGH d.d. i Autoceste Rijeka-Zagreb d.d. ugovorena je provedba specijalističkog pregleda i istražnih radova u svrhu utvrđivanja stanja konstrukcije i stanja gradiva te izrada projekta sanacije asfaltne i betonske kolničke konstrukcije ploče. Uključuje geodetska mjerenja, vizualni pregled, uzorkovanje i terenska ispitivanja asfaltnog kolnika, stanja elemenata armirano-betonske konstrukcije i saniranih dijelova. Ugovorena je i izrada izvještaja o specijalističkom pregledu mosta i istražnim radovima te izrada izvedbenog projekta sanacije kolničke ploče mosta, objašnjava Sanjin Velebit Pešut, rukovoditelj službe provedbe Tehničkog sektora i EU projekata u ARZ-u. Projekt je, dodaje, ciljno fokusiran na utvrđivanje stanja armirano betonske ploče kolnika mosta kroz specijalistički pregled i istražne radove te potom na izradu projektnog rješenja sanacije kako se pokaže potrebnim. Prema projektnom rješenju bit će izrađena tender dokumentacija, nakon čega će biti raspisano javno nadmetanje za radove na sanaciji.
Krčki most, koji povezuje otok Krk s obalom kod Kraljevice, otvoren je u srpnju 1980. godine, a gradnja je počela 1976. godine. Most je postao svjetski poznat jer je betonski luk, koji doseže do otoka Sveti Marko, u razdoblju gradnje s 390 metara bio najdulji betonski luk na svijetu. Most su gradila poduzeća Mostogradnja i Hidroelektra.