Po završetku radova, promet će teći iz smjera Rive prema Putničkom terminalu odnosno Demetrovoj ulici, Wenzelovom do HNK Ivana pl. Zajca te dalje prema Fiumari ili D-404
Moguće gužve
Realizacija ovog projekta koji bi trebao rasteretiti prometno zagušeno područje oko tržnice, ali i osigurati znatno veći prostorni kapacitet za prihvat vozila koja se ukrcavaju na brodove na sadašnjoj dužobalnoj liniji, kao i za vozila što dovoze putnike na katamarane, trebala je započeti još u proljeće ove godine, no od tog se termina na kraju odustalo.
Za promet će biti otvorena i cesta unutar ograđenog lučkog prostora što vodi između zgrade Lučke kapetanije i lučkih skladišta do spoja Demetrove i Matačićeve ulice, gdje će biti izgrađen novi kružni tok, ali samo povremeno, u vrijeme dolazaka i polazaka brodova s Putničkog terminala. Novim prometnim rješenjem nestat će dio parkirnih mjesta u Demetrovoj i Wenzelovoj ulici, zbog povećanja prometa, a očekuje se i nova regulacija semafora na ulazu u Rivu Boduli koja će biti jednosmjerna te na izlazu iz Wenzelove, budući da će se promet tom ulicom višestruko povećati.
Parkirališta
Uz novi prometni režim na Rivi Boduli novost je da će krajnja desna traka te ulice imati dvostruku funkciju. U vrijeme dolazaka i polazaka brodova služit će kao parkiralište za autobuse, a između tih termina, objašnjava voditelj projekta Rajko Račeta, predviđena je za parking osobnih vozila.
– Dvostruku namjenu dobiva i parkiralište na Rivi Boduli gdje će se, u danima polazaka dužobalne linije iz Rijeke, formirati kolone vozila za ukrcaj na brod. Ostalim će danima zadržati svoju sadašnju namjenu parkiranja osobnih vozila, a dobit će i novi ulaz iz Rive Boduli, dok izlaz ostaje prema Terminalu. Za kraće zaustavljanje radi iskrcaja ili ukrcaja putnika na brodove u osobne automobile oslobodit će se i parkiralište ispred zgrade Lučke kapetanije, a oko njega predviđena je i izgradnja novih sedam mjesta za taxi, te tri mjesta za parkiranje autobusa, kazao je Račeta.