Pauk uništio smart

Rijeka plus otkrio koliko je automobila oštetio njihov pauk. Riječanima poručuju: ‘Osigurani smo’

Damir Cupać

Foto Screenshot Facebook

Foto Screenshot Facebook

Rijeka plus je osiguran po svim štetnim događajima te štetu namiruje ugovorno osiguravajuće društvo, kažu u Rijeka plusu



RIJEKA – Vozači koji parkiraju nepropisno automobile u gradu svjesno riskiraju da će dobiti novčanu kaznu, ali riskiraju i to da im pauk odvuče automobil na Brajdicu. I to je u redu.


Jer, ima stvarno neodgovornih vozača koji bez imalo obzira zauzimaju mjesta za invalide, parkiraju na autobusnim stajalištima, nogostupima, onemogućavaju i normalno prometovanje, ali i prolaz pješaka.


No, vjerojatno nitko od prekršitelja ni u najgoroj noćnoj mori ni ne pomišlja da će cijena za nepropisno parkiranje biti razbijeni automobil. A upravo se to dogodilo u Rijeci prije nekoliko dana. Budući da je pokušaj dizanja malog smarta u Ružićevoj ulici snimljen, u nesposobnosti radnika službe pauka Rijeka plusa mogla je uživati svekolika hrvatska javnost.


Video kao hit




Snimljeni video postao je pravi hit jer je pokušaj odvoženja automobila završio njegovim razbijanjem, odnosno slomljenim staklom i razbijenim krovom. Uskoro se javio i ruski vlasnik koji je izrazio nevjericu onim što se dogodilo. Priznao je da je kao i drugi nepropisno parkirao, ali da će jedno šišanje rezultirati razbijenim automobilom, tome se nije nadao.


Od čelnih ljudi Rijeka plusa, točnije od direktora Željka Smojvera, uspjeli smo doznati što će sada uslijediti i tko će vlasniku automobila nadoknaditi štetu. Naime, logično je da oni koji nepropisno parkiraju trebaju platiti kaznu, ali vrijedi li ista logika i za one koji bi trebali bez oštećenja ukloniti nepropisno parkirani automobil.


U mailu smo naveli da se društvenim mrežama tijekom noći i tijekom današnjeg dana proširila videosnimka na kojoj djelatnici službe za micanje nepropisno parkiranih automobila (pauk) miču vozilo marke smart, ali to rade na takav način da se vozilo oštećuje.


– Molimo vas da nam odgovorite na sljedeća pitanja – možete li nam navesti što se točno dogodilo kada je riječ o micanju vozila marke smart, kada i gdje je to bilo i hoće li itko snositi odgovornost za loše odrađen posao, što se događa u slučajevima kada se prilikom micanja automobil ošteti, tko plaća štetu i kakva je procedura, koliko takvih slučajeva oštećenja imate u 2019. godini te kako je ustrojena pauk služba, koliko ima vozila i koliko radnika, pitali smo čelne ljude Rijeka plusa.



Jučer je iz ove gradske tvrtke stigao odgovor na naša pitanja, te ih prenosimo u cijelosti.


»Tijekom djelovanja posade specijalnog vozila pauk dana 21. listopada na lokaciji Ružićeva ulica u Rijeci, u večernjim satima oko 18.30 sati, prilikom podizanju nepropisno parkiranog vozila dogodila se incidentna situacija, pri čemu je oštećeno vozilo.


Neposredno nakon događaja pozvali smo policiju koja je odradila očevid. U tijeku je vještačenje i utvrđivanje činjenica te po završetku izvida imat ćemo više informacija.


Odgovornost za navedeni štetni događaj utvrdit će se po završetku gore navedenih izvida kako stručnih službi, tako sudskog vještaka te će se postupati sukladno internim procedurama i Pravilniku o radu.


Prilikom štetnih događaja poziva se policija kako bi napravila očevid događaja te se utvrđuju točne činjenice i slijedi prijava osiguranju. Rijeka plus je osiguran po svim štetnim događajima te štetu namiruje ugovorno osiguravajuće društvo.


Obrasci i procedura


Sukladno propisanim obrascima i proceduri u slučajevima štete, prikuplja se potrebita dokumentacija te se pokreće postupak rješavanja štete. Sličnih slučajeva oštećenja u takvoj mjeri u 2019. godini nismo imali, no prilikom podizanja vozila tijekom godine imali smo sedam slučajeva manjih oštećenja vozila te su iste prijavljene osiguranju.



Grupa za premještaj vozila dio je Službe parkirališta u sklopu Rijeka plusa. Grupa djeluje sa tri specijalna vozila »pauk« te broji 12 djelatnika. – stoji u dopisu odgovornih u Rijeka plusu.


Odgovor iz gradske tvrtke potvrđuje i nedavnu izjavu rukovoditelja Službe parkirališta Rijeka plusa Manuela Markotića koji je za pojedine medije naveo da je Rijeka plus pokriven po svim štetnim događajima i da će se svakako šteta podmiriti u cijelosti.


No, kada će to biti i što to znači za vlasnika automobila, u ovom trenutku nemoguće je odgovoriti jer će procedura utvrđivanja svih okolnosti događaja sigurno potrajati neko vrijeme.