Simpozij na Medicinskom fakultetu

Predstavljen specijalistički studij o otpornosti

Barbara Čalušić

Snimio Vedran KARUZA

Snimio Vedran KARUZA

Cilj projekta je kroz edukaciju nastavnika stvoriti obrazovno okruženje koje promovira otpornost i razvoj marginaliziranih učenika, pružajući im alate i resurse koji omogućavaju njihov obrazovni, socijalni i emocionalni razvoj



RIJEKA  Dvodnevni Međunarodni simpozij »Zdravlje za sve?! – Promicanje otpornosti u obrazovanju u Europi« započeo je danas na Medicinskom fakultetu u Rijeci predstavljanjem projekta ENRETE (ENhancing REsilience in Teacher Education) kojim se nastoji poboljšati kvalitetu i primjerenost visokog obrazovanja usmjerenu na razvoj inovativnih programa s visokom važnosti za trenutni europski socio-ekonomski kontekst.


Cilj projekta je kroz edukaciju nastavnika stvoriti obrazovno okruženje koje promovira otpornost i razvoj marginaliziranih učenika, pružajući im alate i resurse koji omogućavaju njihov obrazovni, socijalni i emocionalni razvoj.


– Simpozij će istražiti različite pristupe u izgradnji otpornosti u Hrvatskoj i diljem Europe. Nekoliko priznatih kurikuluma za razvoj otpornosti, njihove evaluacije te zaključci bit će prikazani na simpoziju, a svi primjeri dobre prakse vezani uz izgradnju otpornosti su dobrodošli. Također, simpozij će poslužiti za promociju novog međunarodnog poslijediplomskog studija o otpornosti, namijenjenog učiteljima i svima koji rade s djecom u obrazovnim okruženjima. Prezentirat će se Europski poslijediplomski specijalistički studij o otpornosti, u svoje dvije inačice, u tradicionalnom fakultetskom obliku te u online verziji, ističe dekan Medicinskog fakulteta u Rijeci prof. dr. Tomislav Rukavina.




Inače, ENRETE je dvogodišnji Erasmus plus projekt koji okuplja šest europskih partnera: Sveučilište na Malti, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište na Kreti, Sveučilište u Paviji, Sveučilište u Lisabonu i Sveučilište Stefan cel Mare, Suceava.


Projekt se sastoji od seta modula za obrazovanje nastavnika na poslijediplomskoj razini, prilagođen za izgradnju kompetencija nastavnika odgovarajući na obrazovne, socijalne i emocionalne potrebe učenika u riziku, osobito onih iz manjinskih skupina, skupine migranata, socio-ekonomski rizičnih uvjeta i iz skupine učenika s teškoćama u učenju i individualnih obrazovnih potreba.