Iskorak

U punom jeku pripreme crikveničkog Jadrana za novu sezonu. Evo što se sve radi

Nataša Car

Ad Turres Crikvenica

Ad Turres Crikvenica

Ove sezone kreće potpuno preuređenje hotela i paviljona Ad Turres, u hotelu Omorika uredit će se smještajni kapaciteti i dodati dva paviljona, a hotel Katarina će uređenjem balkona i fasade na južnoj strani dobiti potpuno novo lice – kaže predsjednik Uprave Jadrana Goran Fabris



CRIKVENICA Nakon dolaska Gorana Fabrisa na mjesto predsjednika Uprave Jadrana, nije trebalo dugo da tvrtka postane iznimno aktivna na poslovnom planu. Iza sebe ima uspješnu turističku sezonu, a pripreme za nadolazeću u punom su jeku. Sve detalje o novim ciljevima te izazovima s kojima se susreću saznali smo od novog predsjednika Uprave.


– Osam hotela i dva kampa na području Crikvenice s više od 1.300 smještajnih jedinica i 530 parcela o kojima brine 180 stalno zaposlenih djelatnika i 220 sezonaca – time Jadran raspolaže u Crikvenici, no tvrtka je nedavno napravila veliki iskorak prema jugu jadranske obale i prvi put u povijesti crikveničkog Jadrana, preuzeli smo kompaniju u drugoj turističkoj regiji – istaknuo je Fabris.


Uz crikveničke smještajne objekte, stoga treba dodati i 300 smještajnih jedinica u hotelima i 600 parcela u kampovima makarskog Cluba Adriatic.




– Imamo ambiciozne planove u jadranskom turizmu i zato vjerujem da će u dogledno vrijeme u našoj hotelskoj obitelji biti još novih članova – otkrio je Fabris, dodajući da je akvizicija makarske tvrtke znak da osjećaju spremnost i da imaju snagu davati novu kvalitetu u turističkoj budućnosti na Jadranu.


Podizanje kvalitete


Osim preuzimanja Cluba Adriatic, turističku sezonu 2018. obilježilo je više od 400 tisuća noćenja i prihod od 90 milijuna kuna, što znači da je lanjska sezona nadmašila sezonu 2017. za 8 milijuna kuna.


– Većina naših hotela zatvorila je lani vrata za goste tijekom listopada ili studenog, a neki i ranije zbog radova koji su započeli u našem investicijskom ciklusu – rekao je Fabris.


A novi investicijski ciklus svakako je ambiciozan i zahvaća mnoge objekte, no svi zahvati imaju isti cilj, podizanje kvalitete smještaja.



Jadran je aktivno uključen i u promicanje zdravstvenog turizma pa je tako dogodine u planu preseljenje Poliklinike Terme Selce u hotel Katarinu. Fabris je istaknuo dobru suradnju s liječničkim parom Brozičević, a jednako dobroj suradnji nada se i s velikim brojem sportskih kolektiva i amatera na području grada s kojima bi volio raditi na organizaciji sportskih događanja. Sve ove aktivnosti trebale bi naravno pridonijeti i produljenju turističke sezone, a kvalitetan smještaj tijekom i izvan glavne sezone će osim uspješnom poslovanju Jadrana pridonijeti i povećanoj vrijednosti cijele destinacije.



– Ove sezone kreće potpuno preuređenje hotela i paviljona Ad Turres, čime će se podići kvaliteta smještajnih jedinica. I u hotelu Omorika uredit će se smještajni kapaciteti, dodati dva paviljona, a od iduće sezone u planu je bazen na terasi. Hotel Katarina će uređenjem balkona i fasade na južnoj strani dobiti potpuno novo lice te će se i ondje urediti unutarnji i vanjski bazen – kaže Fabris.


Bazeni i duža sezona


– U kampu Selce gostima će biti na raspolaganju infinity bazen sa sunčalištem i lounge separeima, aromaterapijskim klupama, saunama, spiljama za djecu i odrasle, toboganima i mnogim drugim atraktivnim sadržajima – opisao je Fabris planove za selački kamp koji će ove godine dobiti i 47 novih mobilnih kućica. Mnogi objekti dobivaju bazene jer oni postaju neizostavan dio ponude.


– Bazeni su vrlo važni za produljenje sezone s jedne strane, a s druge za kompletiranje usluge u mjesecima na vrhu sezone i upotpunjavanje s drugim sadržajima za goste – objasnio je Fabris. Ipak, uz sve bazene Jadran se uvelike oslanja i na plažni prostor koji je potrebno osigurati gostima hotela.


– Bez kvalitetnog rješenja pitanja korištenja plaža, koje su veliko bogatstvo naše rivijere, teško će biti valorizirati sva naša ulaganja u podizanje razine smještajnih kapaciteta. Zato očekujem da u tim pitanjima prevlada glas razuma i osjećaja za važnost cjelokupne turističke ponude – naglasio je. Plaže će se, uz smještajne kapacitete, urediti i kod Turističkog naselja Kačjak te paviljona Slaven.


No, ovakvi projekti rijetko se realiziraju bez poteškoća, a jedan od izazova s kojima se susreće Jadran su bespravno izgrađeni objekti u sklopu TN-a Kačjak i Kampa Selce.


Blokirani projekti


– Apsurdna je situacija u kojoj nas zakon ograničava u raspolaganju vlastitom imovinom. Nažalost, tijekom svih ovih godina nisu poduzimane potrebne radnje kako bi se riješili ovi problemi te smo u situaciji da su strateški projekti kao što je novi resort na Kačjaku i novi hotel kategorije 4 zvjezdice u Selcu blokirani zbog ovakvih problema – rekao je Fabris te dodao da im to uzrokuje gubitak prihoda pa je plan imovinu što prije staviti u funkciju.


Uz sav sjaj renoviranih objekata ne treba zaboraviti ni na ljudski faktor.


– Osmijeh i ljubaznost s gostima višestruko će nam u budućnosti vraćati uloženo u naše hotele i kampove – naglasio je Fabris. Zbog ovoga Jadran planira kontinuirano ulagati u stručno usavršavanje svojih zaposlenika kako bi bili spremni za nove goste.


– Želimo u Crikvenicu sve više vraćati goste s, da ih tako nazovem, naših starih tržišta poput Austrije, Njemačke i Slovenije – kaže direktor Jadrana, dodajući da su im, zbog dobre prometne povezanosti, zanimljive i Mađarska, Poljska, Srbija i BiH, a ne žele zaobići ni domaće goste s kontinenta.


– Zagrebačka regija, područje s više od milijun ljudi i tradicionalno okrenuta crikveničkoj rivijeri, bit će u našem fokusu – ističe Fabris.