Tradicija

Crikvenica i UHPA razvijaju nove turističke proizvode

Anto Ravlić

Uz pojačanu promociju Crikvenice i četiri edukativne radionice namijenjenje kreiranju novih paketa, grad će u ožujku sljedeće godine na Danima UHPA-e ugostiti hrvatsku turističku kremu



CRIKVENICA Turistička zajednica grada Crikvenice službeno je promovirana kao domaća destinacija Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) za sezonu 2017/18. Ugovor o suradnji potpisan je u crikveničkom hotelu Omorika.


UHPA nekoliko godina provodi projekt domaće destinacije godine. Crikvenica je došla na red nakon Rapca i Biograda na Moru.


Što suradnja konkretno znači za destinaciju? Prije svega, pridonosi boljem pozicioniranju na tržištu, prepoznatljivosti i promociji destinacije, ističu u Udruzi. Tijekom godine crikvenička turistička zajednica i crikvenička rivijera dobivaju niz marketinških i konzultantskih aktivnosti, poput online promocije destinacije, promocije u UHPA tiskovinama (UHPA Directory i UHPA Stručna revija), zasebnoj brošuri (časopis Way to Croatia posvećen destinaciji godine) i na javnim nastupima, na radionicama, skupštinama i raznim događanjima. Osim toga, predstavnici Rivijere Crikvenice će dobiti priliku održati posebne prezentacije destinacije na raznim UHPA-inim događanjima.


Dani UHPA-e




Organizirat će se i četiri edukativne radionice u Crikvenici namijenjene turističkim agencijama na području crikveničke rivijere. Cilj radionice je kreiranje novih paket-aranžmana i razvoja selektivnih oblika turizma. Sudionici radionica moći će naučiti kako identificirati turističke resurse, razvijati i pretvoriti u turističke proizvode, kako što bolje osmisliti atraktivne paket-aranžmane te kako izraditi marketinški plan destinacije za složene turističke proizvode.


Zahvaljujući statusu domaće destinacije godine, Crikvenica će u ožujku biti domaćin Dana UHPA-e 2018., višednevnog godišnjeg susreta turističkih agencija. Radi se o najvećem skupu turističkih agencija u Hrvatskoj s više od stotinu predstavnika turističkih agencija te predstavnika Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice. Prilika je to i za suradnju s inozemnim turističkim agencijama. Datum će se definirati, želja UHPA-e je vikend od 22. do 24. ožujka.



Predsjednik UHPA-e Fain je čestitao Crikveničanima na turističkim rezultatima.


– Turizam se ne događa, kako se zna često čuti, već su dobri rezultati plod dugogodišnjeg rada turističkih djelatnika, naglasio je Fain. Iznio je podatak da je Crikvenica u špici sezone imala 28 tisuća prijavljenih gostiju, ali da veseli podatak da je na jučerašnji dan imala 13 tisuća gostiju, što govori da turizam živi i izvan glavne sezone. Fain je istaknuo važnost agencija podatkom da izvan sezone 70 posto gostiju dovedu upravo turističke agencije.



Suradnju su predstavili direktorica TZ-a Grada Crikvenice Marijana Biondić, zamjenica crikveničkog gradonačelnika Ivona Matošić te predsjednik UHPA-e Tomislav Fain.


Zamjenica Matošić je istaknula zadovoljstvo što je UHPA prepoznala Crikvenicu i turistički potencijal grada. Zajednički cilj je produženje turističke sezone i privlačenje kvalitetnijih gostiju, poručila je Matošić i izrazila želju da se u aktivnosti uključi što više turističkih radnika.


Veliki skok


Direktorica crikveničke Turističke zajednice Marijana Biondić je naglasila da će suradnjom s krovnom udrugom hrvatskih turističkih agencija Crikvenica dobiti kvalitetu više i mogućnost za razvoj novih proizvoda. Direktorica Biondić je podsjetila da je Crikvenica u prvih osam mjeseci za 14 posto poboljšala turističke rezultate, što je više od turističkog plusa na nacionalnoj razini. Posebno je direktorica TZ-a istakla zadovoljstvo napretkom u predsezoni.


Primjerice, lipanj je bio jači za 46 posto, a osjetni su bili pomaci i u prethodnim mjesecima. Kroz suradnju s UHPA-om želimo poboljšati turističke rezultate u razdoblju kad kapaciteti nisu iskorišteni, poručila je direktorica Biondić vjerujući da će suradnja potaknuti 16 turističkih agencija na području Crikvenice da pokrenu nove programe.