Sajam koji nudi sve što turizmu treba

Pozdrav novoj sezoni: HoReCa zna da je budućnost turizma u podizanju kvalitete

Aleksandra Kućel Ilić

Vrijeme je za sklapanje poslovnih kontakata / Snimio Roni BRMALJ

Vrijeme je za sklapanje poslovnih kontakata / Snimio Roni BRMALJ

U jubilarnoj, petoj godini, dvoranu »Marino Cvetković« u Opatiji zauzelo je više od 90 hrvatskih i inozemnih izlagača, jer su manifestaciju koja iz godine u godinu raste prepoznali mnogi



OPATIJA  Vodeći hrvatski i europski dobavljači za sektor turizma i ugostiteljstva okupili su se jučer u Opatiji, u Sportskoj dvorani »Marino Cvetković« i na suncem okupanom trgu ispred nje, gdje je započeo sajam HoReCa Adria koji će trajati tri dana, do subote, 26. listopada.


Nakon što je ljetna sezona završila, sada je pravo vrijeme za razmišljanje o novim investicijama i opremanju hotela, restorana i apartmana, odnosno kuća za odmor, a baš sve što je potrebno profesionalcima u turizmu, može se pronaći na sajamskim punktovima. Peta je godina otkako se u organizaciji časopisa Turizam Info ovaj sajam održava u Opatiji i za taj mini-jubilej je najnovije trendove, opremu i uređaje došlo prezentirati više od 90 izlagača iz Hrvatske, ali i nekih europskih zemalja.


Prema riječima Barbare Požarić, glavne urednice časopisa Turizam Info, očekuje se da će tijekom tri dana sajam posjetiti više od 3.000 ljudi i da će radi sklapanja poslova ovdje doći predstavnici gotovo svih hotelskih i ugostiteljskih objekata koji su prepoznali da je za solidno poslovanje najvažnije od svega – podići kvalitetu.


Specijalizirani sajam će u tri dana posjetiti mnogi /Snimio Roni BRMALJ


Specijalizirani sajam će u tri dana posjetiti mnogi /Snimio Roni BRMALJ





Sve za profesionalce


– Sajam opreme za hotele, restorane i apartmane u svojem petom izdanju okupio je dosad najveći broj izlagača i to uglavnom iz Hrvatske, ali i iz Italije, Njemačke, Austrije i Srbije. Izlagački program najvećim dijelom obuhvaća opremu za profesionalne kuhinje i hotele, sav potreban sitan materijal i inventar, a predstavljaju se vodeći brendovi koji danas postoje na tržištu. Ove godine imamo i edukacije za ugostitelje i hotelijere, a cijeli je sajam usmjeren prema podizanju kvalitete jer je sezona pokazala da budućnost u turizmu imaju samo oni koji promišljaju o ulaganju i podizanju kvalitete svojih objekata i usluga. Kroz ovaj sajam nam je želja dati svoj doprinos pozitivnim pomacima u podizanju kvalitete opatijskog i kvarnerskog, ali i hrvatskog turizma – rekla je Barbara Požarić.


Na sajmu koji povezuje sve sektore koji čine okosnicu turističke privrede, može se pronaći sve ono što traže hotelijeri, vlasnici apartmana, vila i pansiona, ugostitelji, restorateri, investitori te arhitekti i projektanti, već sada, u listopadu počinju pripreme za iduću sezonu.


Žarko Ivetić uz stroj koji ima rješenje za žvakaće gume uporno zalijepljene za podove / Snimio Roni BRMALJ


Žarko Ivetić uz stroj koji ima rješenje za žvakaće gume uporno zalijepljene za podove / Snimio Roni BRMALJ



Iz bogate ponude izdvojile su se i neke premijere, pa se tako jučer u Opatiji prvi put moglo vidjeti jedan vrlo koristan stroj koji služi za odljepljivanje žvakaćih guma.


– Stroj za uklanjanje žvakaćih guma odstranjuje ih na način da ih razgradi putem pare. U stroju se nalazi ekološka kemikalija koja uz pomoć visoke temperature od 98 stupnjeva i pare za tri do pet sekundi razgradi žvakaću gumu koja doslovno nestane. To je Kärcher izmislio prošle godine i potpuna je inovacija na našem tržištu – rekao je Žarko Ivetić, voditelj prodaje Professional u firmi koja nudi baš sve proizvode za čišćenje pod motom »ako to nema Kärcher, nema nitko«.


Kako izgleda moderno uređena hotelska soba koja je istovremeno i funkcionalna i estetski lijepa, također se može saznati na sajmu HoReCa, a »kralj« svake prostorije za odmor je – udoban krevet. I u ovom području jedna premijera, sedmozonski Hespov madrac visine 33 centimetra koji se preporučuje hotelima visoke kategorije.


Premijera madraca sa sedam zona - Jadranka Benić / Snimio Roni BRMALJ


Premijera madraca sa sedam zona – Jadranka Benić / Snimio Roni BRMALJ



Madrac je »kralj«


– Već smo pet godina na ovom sajmu jer smo ga prepoznali kao vrlo kvalitetnog. Dio smo švedskog koncerna koji ima više od 30 tvornica u Europi i svijetu, a ove godine prezentiramo naš novi proizvod koji je sada prvi put na hrvatskom tržištu i to je madrac s posebnom džepičastom opružnom jezgrom i oblogama od HR pjene. Namijenjen je hotelima najviše klase i ima »cool touch« navlaku koja se prilagođava temperaturi tijela – navela je Jadranka Benić iz tvrtke Hilding Anders.


Luka Perman iz opatijske firme Eten koja se bavi prodajom ugostiteljske opreme i ugostiteljskim savjetovanjem, na jubilarnom sajmu uz ostalo premijerno nudi modernu fritezu iz Španjolske koja radi na način da ne ispušta mirise koji kod drugih sličnih uređaja »preuzimaju prostor«.


– Radi se o zatvorenoj fritezi koja ima mogućnost raditi u prostoru u kojemu se nalaze ljudi i to bez isparavanja i nekakvih neugodnih mirisa. Ima filtere od aktivnog ugljena i zanimljiv bubanj i gotovi proizvodi nakon što su dovršeni – vrlo jednostavno padaju u ladicu. Zanimljiva je zapadnom tržištu, a sada se eto pokušava probiti i na domaćem, u Hrvatskoj – objasnio je Perman.


Moderna rješenja za ugostitelje nudi Opatijac Luka Perman / Snimio Roni BRMALJ


Moderna rješenja za ugostitelje nudi Opatijac Luka Perman / Snimio Roni BRMALJ