Pilot projekt

Opatija je prije tri mjeseca uvela City Bus, ali projekt nije najbolje zaživio. Provjerili smo zašto

Marina Kirigin

Snimio Sergej DRECHSLER

Snimio Sergej DRECHSLER

Najveći je problem što City bus predugo, čak 20 minuta, stoji na stanici na Slatini. Građani smatraju da bi im bilo puno praktičnije koristiti taj prijevoz kad bi se to vrijeme skratilo



OPATIJA Ideja City busa je odlična, ali sama provedba tog projekta nije najbolje riješena. Nisam vozač i gotovo svakog jutra koristim taj prijevoz da bih djecu dovela do vrtića na Punta Kolovi i do »male« škole u Voloskom, a koristeći City bus za to mi je potrebno oko 45 minuta. Najveći je problem što City bus predugo, čak 20 minuta, stoji na stanici na Slatini. Kad bi se skratilo vrijeme zaustavljanja na Slatini mislim da bi ljudima bilo puno praktičnije koristiti taj prijevoz, ovako mi se čini da nema previše zainteresiranih.


Komentar je to jedne mlade majke na početkom ove školske godine uvedenu besplatnu uslugu opatijskog gradskog prijevoza.


Pilot projekt opatijskog City busa započeo je početkom rujna ove godine. Grad Opatija je sklopio ugovor s Autotransom o obavljanju usluge javnog gradskog prijevoza mini autobusom i to svakog radnog dana od 6 do 17 sati, a cijena usluge prijevoza za Grad Opatiju iznosi 1.593,75 kuna dnevno.




– Prijevoznik Autotrans se obvezao za vrijeme pilot projekta City busa, dakle do kraja godine, pratiti dinamiku korištenja javnog gradskog prijevoza. Prema do sada dostavljenim podacima, dnevno se uslugom prijevoza tijekom rujna koristilo prosječno 42 korisnika, a tijekom listopada njih 77 – stoji u odgovoru iz Grada Opatije na pitanje koliko se koristi navedena usluga gradskog prijevoza.


Iz Grada Opatije potvrdili su da postoji namjera nastaviti s korištenjem usluge City busa i u 2019. godini. Javni prijevoz City busom i dalje ostaje besplatan za sve korisnike, za što su osigurana sredstva u Prijedlogu proračuna za 2019. godinu u iznosu od 450 tisuća kuna, stoji u odgovoru iz Grada Opatije.