Prepoznati brend

Priznanje bašćanskoj janjetini, ali i cijelom festivalu: Crna ovca je Simply the Best

Mladen Trinajstić

Crna ovca najbolja je po kreativnosti, inovativnosti...

Crna ovca najbolja je po kreativnosti, inovativnosti...

Festival je pobijedio u kategoriji eno-gastronomskih sadržaja, a nagrađen je za kreativnost, inovativnost i razvoj turističke ponude



BAŠKA – Popularni festival gastronomije, kulture i sporta Crna ovca, dobitnik je nagrade Simply the best u kategoriji eno-gastronomskih sadržaja. Time su bašćanskoj janjetini, glavnoj zvijezdi te predsezonske manifestacije, ali i cijelom festivalu koji je izrastao u jedan od najprepoznatljivijih brendova Baške, svoje priznanje odali i predstavnici struke okupljeni na tradicionalnoj Turističkoj burzi PUT – najstarijem hrvatskom B2B turističkom susretu.


Nagradu Simply the best koju u sklopu te višednevne manifestacije tradicionalno dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i turistički časopis Way to Croatia, Crna ovca je dobila u dalmatinskom turističkom centru Gradac, i to »na račun« svoje u praksi dokazane kreativnosti, inovativnosti kao i doprinosa razvoju, odnosno unapređenju turističke ponude cjelokupne destinacije.


– Drago nam je da se meketanje Crne ovce čulo tako daleko, pa je turistička struka ocijenila naš festival najboljim u kategoriji eno-gastronomskih sadržaja, istaknuo je u toj prigodi organizator nagrađenog bašćanskog festivala, direktor agencije Studio Conex, Boris Lešić.




– Svi, dakako, odavno znaju da je bašćanska janjetina »simply the best«, ali sad imamo stručnu potvrdu da i s festivalom radimo dobar posao, nastavio je idejni začetnik i organizator tog projekta, ne skrivajući da ga posebno veseli spoznaja da je struka prepoznala i valorizirala vrijednost koja se tim višednevnim programom gradi za destinaciju.


Naime, od samog početka u realizaciju programa Crne ovce uključene su gotovo sve lokalne udruge, tvrtke i kreativni pojedinci koji zajednički doprinose uspjehu festivala. Bez njih, ali i financijske podrške Općine i Turističke zajednice Baške kao i glavnog sponzora – Valamar Riviere, ovaj projekt ne bi bio tako uspješan – zaključio je nakon preuzimanja nagrade Simply the best Boris Lešić.


– Nizom aktivnosti kojima produljujemo sezonu, među kojima je Crna ovca svakako najšarmantnija, dokazali smo da se uvijek može i bolje i više, a ova je nagrada potvrda svima nama da smo na dobrom putu, rekla je na dodjeli ove nagrade također prisutna Ivana Kovačić, direktorica TU Turističke zajednice Općine Baška.


Napomenula je i da se unaprijed veseli idućoj Crnoj ovci baš kao, uvjerena je, i svi domaćini, ali i brojni posjetitelji Baške, među kojima mnogi upravo produženi vikend tog svibanjskog programa »ciljaju« za period svog dolaska na otok Krk.



Kovačić nam je u društvu s Lešićem potvrdila da su pripreme za iduću Crnu ovcu već krenule najavivši pritom da će, u osmišljavanju i realiziranju programa, organizatori i dogodine nastojati »nadmašiti sami sebe«.


Studio Conex je, treba to posebno naglasiti, osmislio i realizirao sva dosadašnja izdanja festivala Crna ovca te je ujedno i vlasnik žiga zaštićenog kod Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo.


Jedan od ključnih elemenata uspjeha popularnog festivala Crna ovca, sigurno je i snažna i kreativna komunikacijska kampanja.


– Komunikaciji od prvog dana poklanjamo osobitu pažnju. Osim kreativnih rješenja naših dizajnera, važnu ulogu igra i pravilan odabir medija pa moram istaknuti da je upravo Novi list podržao ovaj projekt od samog početka, koji smo započeli sad već davne 2006. godine. Ova dugogodišnja suradnja osigurala nam je značajnu vidljivost i brojnu publiku pa se Novom listu uvijek rado vraćamo – istaknuo je Boris Lešić.