Sajam u Stuttgartu

Nijemci razgrabili krčke promo materijale

Mladen Trinajstić

Foto: Mladen Trinajstić

Foto: Mladen Trinajstić

TZ otoka Krka, u suradnji s otočnim turističkim gospodarstvenicima – predstavnicima kampa Glavotok, Valamar Riviere i lokalnih TZ-a, na najvećem njemačkom turističkom sajmu detaljno je predstavio baš sve što nude u segmentu kamping turizma i outdoor programa



KRK Da se nakon lanjske, rekordne turističke godine krčki hotelijeri, vlasnici kampova i iznajmljivači smještaja u domaćinstvu mogu nadati još jednoj uspješnoj »poslovnoj« godini, potvrđuju još uvijek svježe impresije sudionika njemačkog turističkog sajma CMT u Stuttgartu, manifestacije koja traje sve do konca ovog tjedna. Na tom najvećem i najposjećenijem njemačkom sajmu koji je lani, u njegovom jubilarnom 50. izdanju obišlo više od 265 tisuća posjetitelja, predstavlja se i Kvarner, i to s čak četiri svoja tematska štanda na kojima se, među izlagačima s područja naše regije, snažno i prepoznatljivo Nijemcima prezentira i ponuda otoka Krka.


Turistička zajednica otoka Krka, zajedno s predstavnicima otočnih kampova i organizatorima outdoor ponude, u Stuttgartu i ove godine prezentira ponudu, odnosno sve turističke i sportsko-rekreacijske programe otoka Krka – istakla je, govoreći o sajmu s kojeg se netom vratila, mr. Majda Šale, direktorica otočnog TZ-a. Koliko je Krku bitno upravo njemačko tržište, potvrđuje podatak da je i lani, u godini u kojoj smo ostvarili najbolje rezultate u povijesti, bilježena apsolutna dominacija njemačkih posjetitelja koji su sami ostvarili čak 33 posto ukupnog turističkog prometa na otoku Krku, kaže Šale ističući da se važnost i značaj CMT sajma ogleda i u njegovoj posebnoj orijentiranosti na prezentacije onih segmenata ponude u kojima je Krk najjači – kamping turizma te programa aktivnog odmora.



Posebno je zamjetno da se, osim onih posjetitelja koji dosad nisu imali prilike boraviti na našem otoku, među brojnim interesentima isticao i nemali broj onih koji Krk već dobro poznaju i koji mu se redovitio vraćaju, napomenula je Šale, ocijenivši da je i to pouzdan pokazatelj da su Nijemci, generalno gledano, zadovoljni krčkom turističkom ponudom te da mnogi i u budućnosti kane nastaviti dolaziti na taj, dobrom dijelu Nijemaca najbliži i najdostupniji, mediteranski otok.





Iznimna posjećenost


Stoga i ne čudi da smo, u suradnji s otočnim turističkim gospodarstvenicima, među ostalima i predstavnicima kampa Glavotok, Valamar Riviere i lokalnih TZ-a, u predstavljanje naših glavnih aduta uložili posebne napore te detaljno i sadržajno predstavili baš sve što u kamping turizmu i outdoor ponudi imamo, nastavila je Šale. A da unatoč sveprisutnosti i iznimnoj učinkovitosti on line oglašavanja, turistički sajmovi i dalje ostaju važnim alatom promidžbe, informiranja i »pridobivanja« budućih posjetitelja, naša je sugovornica zaključila slijedom iznimne posjećenosti te manifestacije koja, unatoč stalno rastućem trendu internetskog komuniciranja i prodaje turističkih proizvoda, ostaje mjestom na kojem se mnogi odlučuju gdje će, kad i kako na odmor.


Iako su svi naši sadržaji, manifestacije i programi posjetiteljima predstavljeni i u on-line obliku, još uvijek bilježimo ogroman interes i za tiskanim materijalima kojih smo u Stuttgartu podijelili »brdo«. Jednako je tako i ovog puta na svakom koraku bila primjetna i želja potencijalnih posjetitelja našeg otoka za osobnom komunikacijom s informatorima naših turističkih subjekata koji se ondje predstavljaju, nastavlja Šale ocjenjujući da je snažno sajmeno predstavljanje kamping ponude i outdoor programa otoka Krka bilo pun pogodak.



51. sajam CMT treći je put, od strane Corps Touristiqua, proglašen najboljim njemačkim turističkim sajmom, i to ispred sajmova f.re.e. (München) i IMEX (Frankfurt). Ove se godine na površini od 120 četvornih metara, u deset velikih hala ondje predstavlja čak 2.100 izlagača iz stotinu zemalja.


U sklopu sajamskog nastupa, na štandu Kvarnera među ostalim organizirana je i prezentacijska degustacija autohtonih proizvoda otoka Krka i Kvarnera, pa tako i Vrbničke žlahtine koja je davno postala jednim od brendova krčke turističke ponude.



Outdoor aduti


U svakom slučaju, posjećenost štandova na kojma se prezentiramo, količine »odnesenih« promo-materijala, kao i brojni upiti posjetitelja sajma pokazaju da je otok Krk i dalje iznimno zanimljiv Nijemcima, kao i da se s punim pravom možemo nadati daljnjem rastu broja njemačkih posjetitelja, ali i noćenja koja ćemo ostvariti u godini u kojoj smo pripremili, a na ovom sajmu i predstavili, sve one manifestacije i programe povezane s aktivnim odmorom, a kojih će u 2019. biti pregršt. Outdoor ponuda, naime, iznimno je važan dio ukupnog turističkog proizvoda koji već godinama nosi ponudu otoka Krka, posebice u pred i posezoni pa smo tako, u suradnji s lokalnim TZ-ima, pripremili i posjetiteljima ovog sajma predstavili kompletan terminski raspored takvih događanja kojih smo i ove godine na cijelom Krku naredali, počevši već od ožujka pa sve do studenoga, zaključila je mr. Majda Šale.