Gastro prezentacija

Lošinjani u Milanu: Divlje šparoge i čips od ovčjeg sira oduševili Talijane

P. N.

Ono najbolje od lošinjske gastro i eno ponude imalo je priliku upoznati 60-ak predstavnika talijanske medijske i blogerske scene te brojni visoki uzvanici, a poseban je naglasak bio na ponudi uvale Čikat na razini 5 zvjezdica te ponude hotela iz grupacije Lošinj Hotels&Villas



MALI LOŠINJ Najbolje gastrodelicije i renomirane vinske etikete premijerno su predstavljene početkom ovog vikenda u Milanu pred 60-ak predstavnika talijanske medijske i blogerske scene te brojnim okupljenim visokim uzvanicima.


U okviru predstavljanja lošinjske turističke i eno-gastro ponude, poseban naglasak bio je na ponudi uvale Čikat na razini 5 zvjezdica te ponude hotela Bellevue, Boutique hotela Alhambra i Vile Hortensije iz grupacije Lošinj Hotels&Villas.


Autohtoni specijaliteti


Na meniju LH&V-ovih chefova Melkiora Bašića, Danijela Skokića i Zlatka Belužića u Milanu našle su se tradicionalne delicije pripravljene na suvremeni način, kao što su poširana prepeličja jaja s divljim lošinjskim šparogama, crni rižoto od sipe sa čipsom od ovčjeg sira, creski fuži s raguom od lošinjske janjetine te mnoge druge poslastice.




Gastro segment bio je upotpunjen prestižnim vinima Benvenuti, čime je okupljenima zajamčen sklad okusa. Uz autohtone lošinjske specijalitete, istaknule su se i bogate slastice spravljene od izvornih lošinjskih namirnica koje je poznati talijanski slastičar Gianluca Fusto uspješno sljubio s vinima Benvenuti, iznimno cijenjenima među istinskim poznavateljima vina.


Poznati slastičar Gianluca Fusto


Poznati slastičar Gianluca Fusto



Fusto slovi kao jedan od najinovativnijih i najkreativnijih slastičara današnjice, a ovom je prilikom završnim slijedom savršeno nadopunio majstorije LH&V chefova. Brojni gosti bili su oduševljeni ovom sinergijom Italije i Lošinja te impresionirani prezentacijom bogate ponude i ekskluzivne usluge grupacije Lošinj Hotels&Villas.


Nova tržišta


– Ovakva predstavljanja ključ su širenja na nova tržišta te imaju snažan potencijal za razvoj hrvatskog turizma. Putem ovakvih prezentacija ostvaruju se suradnje na obostrano zadovoljstvo, što smo imali prilike doživjeti tijekom ovog sljubljivanja Lošinja i Italije.


Također, veliko je zadovoljstvo kada su reakcije publike ovakve kakve su bile danas, to je svaki put potvrda neprijeporne kvalitete i jasna smjernica da još snažnije nastavljamo kročiti zacrtanim putem – naglasio je Goran Filipović, član Uprave Jadranka grupe.


Gastro delicije


Gastro delicije



Lošinj Hotels&Villas hotelski je brend tvrtke Jadranka hoteli, pod kojim djeluje šest hotela i restorana te vile i apartmani smješteni na najatraktivnijim lokacijama otoka Lošinja. Osim po svojoj usko specijaliziranoj ponudi na razini 4 i 5 zvjezdica, LH&V ističe se i po jedinstvenom sustavu nabave svježih namirnica iz klastera koji okuplja više od 60 hrvatskih OPG-ova, čiji proizvodi nose ekocertifikate i jamče najvišu razinu kvalitete. 


Premium razina usluge LH&V-a očituje se i u respektabilnoj eno ponudi s čak 196 različitih premium etiketa stranih žestokih pića te 350 etiketa bijelih i crvenih, domaćih i stranih vina vrhunske kvalitete, a koje gosti imaju prilike kušati kroz seriju enoloških masterclassova.


Melkior Bašić, Goran Filipović i Gianluca Fusto


Melkior Bašić, Goran Filipović i Gianluca Fusto



Cilj ovih specijaliziranih predavanja je približiti vrhunska vina široj publici, a prva prilika bit će na degustacijskoj večeri 21. travnja u Boutique hotelu Alhambra uz domaća vina s Plešivice.