AKCIJA HTZ-a

Zvijezde velikog srca: Evo kome su Modrić i društvo donirali 500 tisuća kuna

Biljana Savić

Budući su zvijezde spota pristale sudjelovati u snimanju bez financijske naknade, pokazavši tako ne samo veliku ljubav prema svojoj zemlji već i veliko srce, Hrvatska turistička zajednica osigurala je iznos od 500.000,00 kuna za humanitarne svrhe



Humanitarni karakter novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u kojem su glavni akteri svjetski priznati sportaši i umjetnici, do posebnog izražaja dolazi u ovo predblagdansko vrijeme.


Budući su zvijezde spota pristale sudjelovati u snimanju bez financijske naknade, pokazavši tako ne samo veliku ljubav prema svojoj zemlji već i veliko srce, Hrvatska turistička zajednica osigurala je iznos od 500.000,00 kuna za humanitarne svrhe. Tako svaki od sudionika spota ima priliku u svoje ime donirati iznos od 50.000,00 kuna, a istinski ambasadori naše zemlje, koji su to već učinili su Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Dario Šarić i Maksim Mrvica.


Luka Modrić podržao je rad Udruge za autizam Zadar, Mario Mandžukić donirao je Udruzi osoba s intelektualnim teškoćama »Regoč« iz Slavonskog Broda, Dejan Lovren Društvu za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece »Mali zmaj« iz Zagreba, Maksim Mrvica donaciju je usmjerio Centru za odgoj i obrazovanje »Šubićevac« iz Šibenika.




Nadalje, Dario Šarić odlučio je iznos od 50.000,00 kuna podijeliti na nekoliko ustanova, odnosno Udruzi slijepih Šibensko-kninske županije, Udruzi za pomoć djeci s poteškoćama u učenju »Izvor ljubavi«, Udruzi za pomoć osobama s invaliditetom »Aurora«, Udruzi za osobe s intelektualnim teškoćama »Kamenčići«, Centru za rehabilitaciju »Roman obitelj« te Dječjem domu Zagreb u Nazorovoj ulici.


Cjelokupni projekt novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice prepoznao je i Hrvatski olimpijski odbor, koji je u sklopu održane svečane dodjele nagrada »Veliki dan hrvatskog sporta«, posebnu nagradu za najuspješnije promicatelje Hrvatske u svijetu dodijelio vrhunskim sportašima iz spota, poznatim i priznatim osobama izvan granica Hrvatske – nogometašima Luki Modriću, Ivanu Rakitiću, Mariju Mandžukiću, Mateu Kovačiću, Dejanu Lovrenu, te košarkašu Dariju Šariću i tenisaču Marinu Čiliću.



– Hvala još jednom svim akterima spota koji su se spremno bez naknade odazvali pozivu Hrvatske turističke zajednice i snimili do sada najgledaniji promotivni hrvatski turistički spot, kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić i naglašava da je izuzetno ponosan na zajedništvo cijelog tima koji je omogućio da ovaj projekt istodobno bude vrlo uspješan, ali, što je najvažnije, da ima i humanitarni karakter. Do sada je novi promotivni spot, samo na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice, pogledalo više od 7 milijuna ljudi.