Oštar rast

Hrvatska, čini se, postaje pravi turistički hit među Amerikancima

Andrea Bralić

Ilustracija Marin Aničić

Ilustracija Marin Aničić



Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na najvećem godišnjem skupu udruženja sjevernoameričkih turoperatora (USTOA) u Phoenixu. Uz HTZ, sudjeluju i TZ grada Zagreba, TZ Dubrovačko-neretvanske županije i TZ grada Dubrovnika, a konferenciji je prisustvovao i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić koji je naglasio da je Hrvatska na američkom tržištu jedna od najbrže rastućih destinacija:


– Ovo je bila prilika za susrete s ključnim partnerima kao što su TravelZoo, Collette, Holiday Vacations, Cox and Kings, The Travel Corporation i Stride Travel, izjavio je Staničić, dodavši kako se u 2019. očekuje nastavak dvoznamenkastog rasta prometa iz SAD-a, a u čemu će značajno pridonijeti i novi direktni let American Airlinesa na relaciji Philadelphia-Dubrovnik. Odličan status naše zemlje na velikom američkom tržištu potvrđuju i rezultati tržišnog istraživanja kompanije PricewaterhouseCoopers, a prema kojem je Hrvatska uvrštena među top pet »Off the Beaten Track« destinacija, odmah nakon Islanda i Kambodže, a prije Kolumbije i Vijetnama.


Prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno je 578 tisuća dolazaka i 1.6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 23 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Top destinacije američkih turista po ostvarenim noćenjima su Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar i Rovinj.