Novi igrač na tržištu

U Hrvatsku stiže novi trgovački lanac koji tvrdi da je najjeftiniji u Europi. Traže već radnike i u – Rijeci

P. N.

Ilustracija Pixabay.com

Ilustracija Pixabay.com

Ovaj trgovački lanac prodaje isključivo svoje robne marke i nema klasičnih brendova. Tvrde da su osjetno jeftiniji od konkurencije



U Hrvatsku uskoro stiže još jedan trgovački lanac – radi se o talijanskom diskonteru Eurospinu.


Zasad nije poznato na kojim će lokacijama poslovati, ali sudeći prema oglasima koji već kruže na društvenim mrežama i kojima traže radnike, sigurno je da će raditi u Zagrebu i Rijeci. No vjerojatno je širenje i na cijelu zemlju, jer je također oglašena potreba i za građevinskim zemljištima i nekretninama s parkingom u svim gradovima s više od 10 tisuća stanovnika. 


Ovaj trgovački lanac prodaje isključivo svoje robne marke i nema klasičnih brendova. Tvrde da su osjetno jeftiniji od konkurencije.




Preko stranice Eurospin.hr objavili su već tekst naslova “Pozdrav Hrvatska”.


Eurospin je lanac diskontnih trgovina specijaliziran za prodaju prehrambenih proizvoda i svakodnevnu kupnju. Ono što ga karakterizira jest činjenica da je to jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode. Zapravo, u Eurospin trgovinama ne postoje klasični brandovi koji se nalaze u svim ostalim supermarketima, već samo proizvodi koje je tim stručnjaka Eurospin dizajnirao i pažljivo odabrao za svoje kupce, putem mreže odabranih partnera. Ovaj integrirani model proizvodnje i distribucije Eurospina jamči kupcima iznimno velike uštede. Navedene podatke potvrđuje i najveća talijanska udruga potrošača (Altroconsumo) koja tvrdi da prosječna obitelj može uštedjeti 32.412 kuna godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi sa klasičnim supermarketom! Zato nazivamo naš model “Pametna Kupnja“, a to je i razlog našeg rastućeg uspjeha u Europi, pišu i dodaju;


– Smatramo da je došlo vrijeme da prikažemo našu vrijednost i klijentima u Hrvatskoj. Spremni smo za razvoj novih proizvoda koji odgovaraju potrebama hrvatskog tržišta uz održavanje našeg prioriteta: jamčiti najveće moguće uštede za svaku obitelj.