Nagradni natječaj

Tražimo novu modnu blogericu, ljubav prema modi pretvorite u priliku za zaradu

Ana Braškić

Brazilska modna blogerica Helena Bordon, foto Istock

Brazilska modna blogerica Helena Bordon, foto Istock

Modni blog danas je sve popularnija platforma za zaradu, a neke od najuspješnijih modnih blogerica isključivo se time bave u životu. Biraju odjeću, slažu kombinacije, fotografiraju se i onda svoj konačni proizvod plasiraju putem društvenih mreža i za to mogu biti lijepo plaćene



Imaš smisla za modu? Planiraš pokrenuti modni blog? Prilog Life Novog lista u suradnji s Tower Centrom Rijeka pomoći će ti da ostvariš svoju želju, postaneš najblogerica i osvojiš vrijednu nagradu.


Modni blog danas je sve popularnija platforma za zaradu, a neke od najuspješnijih modnih blogerica isključivo se time bave u životu. Biraju odjeću, slažu kombinacije, fotografiraju se i onda svoj konačni proizvod plasiraju putem društvenih mreža i za to mogu biti lijepo plaćene. Poznatom modnom blogericom ne postaje se preko noći, followeri se skupljaju neko vrijeme, a kada ih se skupi dovoljan broj, mogu se tražiti potencijalni sponzori, odnosno tvrtke koje žele da ih reklamiraju putem bloga. Neke blogerice imaju tu sreću da ih sponzori kontaktiraju sami. Same često naglašavaju da sve vode blogove iz ljubavi i da nikad neće pristati reklamirati nešto što im se ne sviđa.


Foto Istock


Foto Istock





Od voditeljice do blogerice


Modni blog danas se vodi putem vlastite internetske stranice, no i Instagram je odlična platforma za vlastitu promociju, a uz pomno odabrane hashtagove vrlo brzo se može steći lijep broj pratitelja, a nakon toga dolaze i potencijalni sponzori. U svijetu je brojka korisnika Instagrama prošle godine prešla 700 milijuna, a tendencija je da još naraste. Upravo putem Instagrama neke od hrvatskih najpoznatijih blogerica danas zarađuju za život.


Foto Instagram


Foto Instagram



Među njima je i Hana Hadžiavdagić Tabaković, koju smo upoznali kao televizijsku voditeljicu. Ona je danas uspješna modna blogerica koja na Instagramu trenutno broji preko 330 tisuća pratitelja, najviše iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Osim odjeće i obuće, Hana, koja za sebe voli reći da je lifestyle influencer, putem svog Instagram profila reklamira i hranu, pjenušce, deterdžente i kozmetičke proizvode. Kako je u jednom intervjuu kazala televizija je sada za nju hobi, a od Instagrama živi.


Foto Instagram


Foto Instagram



Jedna od najpoznatijih hrvatskim modnih blogerica jest Isabella Rakonić koju na Instagramu putem profila isabellaeclaires prati preko 250 tisuća ljudi. Rakonić je modni blog The Pile of Style pokrenula prije sedam godina, a nakon toga otvorila je i profil na Instagramu. Baš kao i Hanu, i nju fotografira profesionalni fotograf pa su objave daleko od »sam svoj majstor« selfieja. Koliko je Rakonić uspješna, govori i činjenica da je kao blogerica surađivala sa Schwarzkopfom, L’Orealom te kozmatičkim divom MAC-om.


Living, eating, travel & fashion


I Riječanka Ivana Pirizović poznata je u svijetu modnih blogera, a na njenom Instagram profilu stoji »Living, eating, travel & fashion«, što znači da prati sve segmente života jedne modno osviještene žene. Kako stoji na portalu Journal.hr, čija je urednica još jedna Riječanka i jedna od najbolje odjevenih Hrvatica, Iva Radić, Ivana ih je osvojila istovremeno klasičnim i modernim stilom protkanim zanimljivim i boemskim detaljima.


Foto Instagram


Foto Instagram



A Ivanin Instagram profil koji za sada ima više od 7 tisuća pratitelja osvojio ih je »fotografijama besprijekornih odjevnih kombinacija, savršeno odabranih dijelova ulica i arhitekture različitih hrvatskih i svjetskih gradova te šarenih tanjura ispunjenih zdravom hranom. Osim mode, Ivanin profil ispunjen je fotografijama njene druge velike ljubavi – putovanja. Predivni prizori dokumentirani Ivaninim istančanim okom odvode nas na ulice San Francisca, njemačkih gradova ili u idilu pitoresknih jadranskih plaža.«


Foto Instagram


Foto Instagram



Uz modne i lifestyle blogerice veliki broj pratitelja imaju i takozvane beauty blogerice među kojima je od Hrvatica trenutno najuspješnija Jelena Perić koja ima preko milijun pratitelja i nalazi se među 20 najuspješnijih beauty blogerica na svijetu. Ima i vlastiti youtube-kanal gdje pojedine objave imaju više od milijun pregleda. Ova vizažistica je karijeru počela na Facebooku gdje je objavljivala fotografije svojih našminkanih klijentica. Krajem 2015. otkrila je Instagram i bila među prvima koje su tamo počele objavljivati video uratke. I broj pratitelja samo je počeo rasti.


– Ja sam se u tim brojkama zapravo našla jako brzo. U prvih mjesec dana imala sam 100.000 pratitelja, u sljedećih šest mjeseci pola milijuna. Jednostavno sam uhvatila onaj prvi val kada je opcija videa došla na Instagram i nas je u svijetu bilo svega 20-ak beauty influencera koji su počeli raditi videe. I onda smo se mi vrtili cijelo vrijeme i tad nekako nije bio problem dobiti 20.000 followera preko noći. Dok sam došla do milijuna, trebale su mi dvije godine i tada sam se odlučila prebaciti i na YouTube, kazala je Perić.


Foto Instagram


Foto Instagram



Magičnoj brojci od milijun followera na Instagramu približava se i beauty i fashion bloggerica Amadea Muše. Trenutno ju prati preko 950 tisuća ljudi, a ima vlastiti youtube-kanal.


No koliko je pratitelja zapravo potrebno da bi sponzori otkrili vaš potencijal? Često se spominje brojka od 10 tisuća. Upravo toliko bilo je dovoljno modnoj blogerici Mariji Nikšić koja na svom Instagram profilu Ormarija trenutno ima 19 tisuća pratitelja. Za nju je Instagram danas posao. Do sada je surađivala s brojnim tvrtkama među kojima su Samsung, Vichy, Franck, Europa 92, pa čak i H&M.


Foto Instagram


Foto Instagram


Nekad glumica, danas uspješna modna blogerica Sonja Kovač putujem svijetom te fotografijama modnih kombinacija iz hotela, s plaže itd. uveseljava svoje 252 tisuće pratitelja.


Uspjeh Elle Dvornik


Iako na svom blogu objavljuje i modne fotografije, Ella Dvornik zapravo ima travel i lifestyle blog. Na Instagramu je prati 270 tisuća ljudi koje otkako je postala majka, uveseljava slikama kćeri. No kroz fotografije suptilno reklamira i brojne proizvode. Njenim pratiteljima to ne smeta pa fotografije dobivaju brojne lajkove.


Foto Instagram


Foto Instagram



Priliku da i neka od vas postane modna blogerica koja će jednog dana i sama zarađivati putem profila na Instagramu i pokrenuti vlastiti modni blog, dobit ćete od 10. veljače kada se otvara naš natječaj. Prijavljujete se dostavom svog instagram profila na uvid i prijedlogom prvog posta na blogu.


Nakon završetka nagradnog natječaja Life će odabrati tri najbolje kandidatkinje koje će na završnom eventu dobiti priliku iz Towerovih trgovina kreirati 2 ili 3 stajlinga i prezentirati ih komisiji. Pobjednicu na završnom eventu koji će se održati u Tower centru Rijeka biraju poznate modne blogerice, predstavnici Towera i priloga Lifea Novog lista.