Mali party postao veliki fest

THRU THE BUSHES Festival u šumarku pored Baške oduševio u svom rođendanskom izdanju

Marija Duvnjak

Foto Stephany Stefan

Malo sna, puno plesanja, pjevanja, kupanja i sunčanja uz noćenje pod zvjezdanim nebom učinili su ovo festivalom na koji su svi željeli doći

BAŠKA Prvi vikend u kolovozu, osim divnog vremena, donio je i puno dobre glazbe, pozitivne energije na savršenoj lokaciji kroz festival Thru the  bushes. Mala plaža Jablanova koja se nalazi na samo dvadesetak minuta lijepe, ali i zahtjevne, šetnje od centra Baške, otvorila je svoja vrata za više od tisuću zaljubljenika u elektroglazbu koja ih je držala budne i pozitivne kroz sva tri dana trajanja festivala.

Na festivalu su nastupili neki od najboljih hrvatskih DJ-eva predvođenih »headlinerima« poput Filipa Motovunskog, Andree Ljekaja, Ane Antonove, Kooladea, Tone Tuora i mnogih drugih. I ovogodišnje izdanje festivala okupilo je mnoštvo žanrova u kojima je svatko mogao pronaći nešto za sebe. Ovo posebno rođendansko izdanje bilo je prava poslastica za ljubitelje elektroničke glazbe koji su imali prilike uživati u raznolikoj paleti žanrova počevši od drum’n’bassa, housea, techna, trapa preko hip-hopa do junglea i reggaea.

Foto Stephany Stefan

Vatreni show

Malo sna, puno plesanja, pjevanja, kupanja i sunčanja uz noćenje pod otvorenim nebom prepunim zvijezda učinili su ovo festivalom na koji su svi željeli doći. Prvi dan festivala obilježen je dolaskom posjetitelja iz svih dijelova Hrvatske, ali i svijeta, a glazbeni dio otvorio je DJ Brix, nakon kojeg su se ludi ritmovi nastavili stvarati i kreirati posebnu atmosferu u kojoj su se tijela neprekidno gibala u ritmu muzike.

Kada je Filip Motovunski zauzeo poziciju na stageu, atmosfera je doživjela svoj vrhunac, a njegov su nastup upotpunile djevojke koje su žonglirale i plesale s vatrom. Posebna atmosfera nije zamrla ni u jutarnjim satima u kojima su uz prve zrake sunca nastupali posljednji izvođači. Nakon plesne noći posjetitelji su se premjestili na plažu gdje su nastavili uživati u morskim radostima do popodneva kada su održane radionice žongliranja i hola hupa.

Zalazak sunca donio je dublje tonove i sporije beatove uz koje su svi mogli osjetiti potpunu uronjenost u ovu izvan zemaljsku atmosferu. Kako je noć odmicala, sve je više posjetitelja pristizalo ili avanturističkim zemljanim putem ili morskim putevima u gliseru. Druga je večer svoj vrhunac doživjela u stručnim rukama Ane Antolove koja je nevjerojatnim setom uspjela pokrenuti svaki mišić posjetitelja koji su s njom zaboravili na umor.

I uz ovako veliku posjećenost festival je uspio zadržati intimnu, prijateljsku atmosferu na ovoj skrivenoj lokaciji. Sve je počelo kao mali party koji su Marko Jovanović i Nela Simić organizirali za svoje društvo kako bi ih upoznali s ovim čarobnim mjestom.

– Često prolazim barkom uvalama oko Baške pa sam tako prije 5 godina vidio ovu uvalu – savršen spoj divnog, čistog mora i ugodnog hlada koji stvara borova šumica na koju se plaža nastavlja. Kada sam to ispričao dobroj prijateljici Neli Simić, djevojci Filipa Motovunskog, ona se oduševila i dogovorili smo se da ćemo otići na jednu noć zabaviti se, pozvali smo još neke prijatelje, no glas se o ovom događanju vrlo brzo proširio.

Mislio sam da će doći dvadesetak ljudi, a pojavilo se više od njih tristo, koji su dijelili naše oduševljenje. Party je brzo postao festival na kojem se svake godine mogu čuti odlični DJ-evi iz Hrvatske i s kojima se u ugodnoj intimnoj atmosferi može uživati u kratkom bijegu od svakodnevice i civilizacije i upoznati sebe u drugim okolnostima i s drugim ljudima s kojima dijelite strast prema glazbi i prirodi – ispričao nam je Marko Jovanović, jedan od organizatora ovog festivala koji je na ovogodišnjem petom izdanju okupio više od tisuću ljudi.

Sestre Lidia Valeria Orsini i Alessia Amarena de Luca, ekipi iz Thru the  bushes  pridružile su se body paintingom. Za njih ovo nije posao, već užitak.

– Najveći gušt je stvarati nešto i gledati kako se ljudi vesele tvom radu. No ovdje je to nešto posebno, još neviđeno! Slučajno sam saznala za ovaj događaj dok sam radila na festivalu u Italiji. Uzela sam godišnji odmor i provodim ga radeći ono što me ispunjava. Oduševljena Hrvatskom i nestvarno predivnim okolišem zvala sam sestru koja je dva dana putovala kako bi stigla da ovdje sa mnom uživa u spajanju boja i oblika u nevjerojatno dobroj energiji – ispričala nam je Alessia Amarena de Luca, koju svi na festivalu znaju kao »Lexi«. Ona je lica posjetitelja ukrasila šarenim apstraktnim linijama, koje su se savršeno uklopile u čaroban light show koji je priredio OBLIK 3. i usporeno.

Sjajna energija

Kako stoji ona narodna izreka, i u ovom slučaju da se dobar glas daleko čuje, posjetitelji nisu pristizali samo iz Hrvatske već je bilo i Talijana, Poljaka, Nijemaca, ali i Hrvata iz svih dijelova Lijepe Naše.

– Ovo je bilo predivno, savršeno! Došla sam jer je moj dečko, Ivan Brajković odnosno DJ Brix nastupa, a ja sam htjela mali odmor pa sam došla ovdje iz Poljske. Sve je predivno i kampiranje i plaža i šumica i muzika i energija, ali ono što je stvarno bilo izvanredno jesu ljudi! Bilo je to prekrasno iskustvo! Iako je kampiranje za mene bio izazov, vrlo rado ću ponoviti – ispričala nam je Julia Kolomanska.

– Sviđa mi lokacija, ljudi su opušteni i glazba je odlična. U ova tri dana sam se isplesala kao nikad, uživala sam u moru i suncu i ništa mi nije falilo. Prekrasno iskustvo! – kazala je Ana Šumanović koja je na festival stigla čak iz Imotskog.

– Prazna mi je glava, jako smo umorni, cijele noći se plesalo i uživalo, energija je bila top! Najbolji dio ovog svega je to što je ovakav party u predivnoj prirodi, što ga čini neopisivim iskustvom! – opisali su nam svoj doživljaj iako još uvijek pod velikim dojmom svega Kristijan Rukavina i Elvis Bakačić iz Rijeke.

– Ovo je bio prvi put da se osjećam živim nakon što sam se vratio s broda, ovo me je ponovo rodilo. Osjećaj je kao da sam se iz gusjenice pretvorio u leptira, mogu biti slobodan tu, u kratkoj pauzi od plesanja – ispričao Silvio Cvitković iz Kraljevice.