GLAZBENA POSLASTICA Pet koncerata novog koncertnog ciklusa Cantus Ansambla u Laubi

Hina

foto: Hrvatsko društvo skladatelja

foto: Hrvatsko društvo skladatelja

Na koncertu "Minestrone alla Italiana" 16. prosinca, flautisti Dani Bošnjak, Ana Batinica i Roberto Fabbriciani izvest će pet kompozicija talijanskih suvremenih skladatelja u kojima će flauta biti predstavljena kao centralni instrument, od solističkih nastupa uz komorni ansambl pa sve do neobične kombinacije tri bas flaute uz live elektroniku.



ZAGREB – Novi koncertni ciklus Cantus Ansambla donosi pet koncerata a otvorit će ga koncert 23. rujna u zagrebačkoj Kući za ljude i umjetnost Laubi uz kanadskog dirigenta Owena Underhilla s programom suvremenih skladbi iz dalekog Vancouvera.


Koncert nazvan “Maple Syrup” ugostit će i veliku kanadsku čelističku zvijezdu Ariela Barnesa, najavljeno je.


Na koncertu “Minestrone alla Italiana” 16. prosinca, flautisti Dani Bošnjak, Ana Batinica i Roberto Fabbriciani izvest će pet kompozicija talijanskih suvremenih skladatelja u kojima će flauta biti predstavljena kao centralni instrument, od solističkih nastupa uz komorni ansambl pa sve do neobične kombinacije tri bas flaute uz live elektroniku.




U drugom dijelu sezone, “Chiles en Nogada” posvećen meksičkoj suvremenoj glazbi, na rasporedu je 24. veljače. Na tom koncertu će uz Cantus Ansambl gostovati ikona suvremene glazbe, violinist Irvine Arditti, koji će izvesti skladbu svoje supruge, meksičke skladateljice Hilde Paredas. Na programu će se naći i skladba Julia Estrade, Bajo el volcán za čak sedam kontrabasa. Koncertima će dirigirati i umjetnički ravnatelj ansambla, skladatelj i dirigent Berislav Šipuš.


U sklopu ciklusa, 4. svibnja sljedeće godine u sezoni Cantus Ansambla gostovat će i francuski ansambl Proxima Centauri, a koncert “Sachertorte” pod vodstvom dirigenta Ivana Josipa Skendera, s austrijskom suvremenom glazbom u fokusu zatvorit će ciklus 8. lipnja.


Cantus Ansambl osnovan je 2001. godine kao festivalski ansambl u okviru Muzičkog biennala Zagreb. Vrlo brzo raskinuo je inicijalne okvire te nastavio samostalni prodor izvodeći “najbolje od najboljega” i “najnovije od novoga”, što je ansamblu osiguralo status predvodnika, ali i najaktivnijeg protagonista novoglazbene (hrvatske, regionalne, ali i međunarodne) scene.