Zašto sam zaplakao na Crnoj ovci

P. N.

Sit od podatne bašćanske janjetine, s tek blagim retro-okusom luka kojem ne mogu odoljeti ni kad se spremam na hotdejt, s balkona svoje sobe u Corinthia Baška Hotela gledao sam prema Prviću. Dani su sve duži i topliji, pravo proljeće.

Otkad smo stigli na Crnu ovcu u Bašku na Krk u petak popodne, razmišljao sam o toj domaćoj delikatesi, pečenoj na ražnju, iako me mamio i janjeći kotlić. Nema veze, računam na kotlić za subotu popodne, ako ujutro ne izdahnem tijekom pješačke ture koju nazivaju Ovčarski pohod. Zabavljen mislima o hrani i pogledom prema moru, u stvarnost me veselo vratila Yaya, glsom iz daljine koji na glavnoj pozornici na Paladi već pjeva „smijem se i smiješ se i sve je isto kao prije…“.

Svirka i krajolici

Prvić je nestao iz kadra a mi smo se brzo odjenuli i krenuli prema centru Baške da ulovimo koncert. Usporili smo čim smo došli do rive, shvatili smo da će probijanje do pozornice biti izazov. Od Valamarovih štandova gdje se poslužuju janjeći burgeri i hladno pivo, preko cijelog niza lokalnih ugostitelja, sa svojom bogatom ponudom i prave brigade ljubitelja glazbe. Već smo prvu večer sreli stare prijatelje, i logično je da smo zajedno zapjevali do kasno u noć… Odjednom, probudio sam se u hotelskoj sobi, taman dovoljno priseban da ulovim dva zalogaja za doručak i ipak pokušam doživjetiljepote Baške. Kako smo kretali u brdo, mimoišla nas je cijela flota brdskih biciklista koji su imali puno veće ambicije nego ja. No, šetnja se isplatila. Sa stijena iznad Baške puca predivan pogled prema kopnu i prema moru, u daljini se iza Prvića vide Goli otok i Rab, a jedan od pametnjakovića tvrdio je da se vidi sve do Italije.

Kulturno i umjetnički

Nazad u Baški, uspio sam baciti pogled na izložbu fotografija DavidaBowieja koje je pripremioBryan Rašić, a dok sam čekao da se ogrebem za porciju janjećeg kotlića, proučio sam kako bašćanske none pripremajuvalciće. Nikad sramežljiv, u majici s ordenom janjećeg kotlića poslušao sam predavanje višnjanskoggenijalca Korada Korlevića i uz pivo na zidiću dočekao i kazališnu predstavu. Nakon ovacija, skoknuo sam u sobu i uskočio u rokersku odjevnu kombinaciju i ubrzo smo se ponovno našli na prepunoj rivi, gdje su miTheBeatFleetNostalgičnom izmamili suzu. Uz janjeći sam burgerodagnao spleen i pripremio se da mi Let 3 žestokom svirkom skine kožu s lica. Nakon žestoke svirke i plesa, završili su sa Sam u vodi, 12-minutnim psihodeličnim epom za najupućenije fanove. Svježe nedjeljno jutro izmamilo me van na kavu. Čuo sam da su neki otišli sve do Hotela Tamaris da bi s Crnom ovcom vježbali jogu. Baš lijepo.

Vraćam se u Bašku!

Sjajno sam se zabavio s cijelom ekipom, i zato se vraćam i ove godine. Možda se odlučim na Crna ovca nightride, noćnu biciklističku turu, ili ambiciozno odem na cijeli Treking&Trail kamp. Sigurno neću propustiti ni Detour ni Psihomodo Pop, a pogledat ću i jedriličarski CorinthiaCup. Pogledat ću međunarodno natjecanje u šišanju ovaca, sjediti u Mrgaru i chillati uz DJ Smeđeg šećera, a navečer ću opet plesati uz nježnu polovicu na zvukove Urbana & 4 i MyBuddyMoose. Ako se sretnemo, vodiš me na janjetinu!