Riječka »pamet i znanje«

Digitalna revolucija »shoppinga«: Tower Center Rijeka lansirao vlastitu mobilnu aplikaciju

NL Promo

Nova aplikacija dostupna je na servisima App Store i Google Play

Nova aplikacija dostupna je na servisima App Store i Google Play

Aplikacija »Tower Center Rijeka« nastala je u suradnji s riječkom informatičkom tvrtkom Exevio, a korisnicima omogućuje pregled cjelokupne ponude centra, primanje obavijesti o akcijama i popustima, sudjelovanje u programu vjernosti i mnoštvo zanimljivog sadržaja



Tower Centar Rijeka uveo je digitalnu revoluciju u  »shopping«: na servisima App Store i Google Play je dostupna nova mobilna aplikacija omiljene riječke destinacije za kupovinu koja donosi sasvim novo, obogaćeno iskustvo kupnje.


Aplikacija, besplatno dostupna pod nazivom Tower Center Rijeka i uz moto –  »potpuno shopping iskustvo«, kupcima omogućuje na jednom mjestu i  »jednim klikom« pregled cjelokupne ponude centra, prikupljanje bodova iz programa vjernosti, sudjelovanje u nagradnim igrama i mnoštvo dodatnih sadržaja. Istovremeno, ona je i pravi izvor zanimljivih vijesti iz svijeta mode, kulture, gastronomije zahvaljujući brojnim sadržajima koje stvaraju novinari i blogeri Tower Lifestyle Magazina, dostupnima izravno iz aplikacije.


press


press





Nakon otvaranja brze punionice za električne automobile sredinom godine, ovo je novi iskorak Tower Centra Rijeka u korištenju suvremene tehnologije u radu centra, ali i društveno-odgovornom poslovanju temeljenom na poticanju izgradnje lokalne IT industrije. Naime, aplikacija Tower Center Rijeka je proizvod riječke  »pameti i znanja«, jer iza nje stoji mladi i perspektivni tim brzorastuće digitalne kompanije Exevio koja se specijalizira upravo za ovakve pothvate.– Od samih početaka rada, Tower Center Rijeka okrenut je prema zajednici. Kao najveći trgovački centar u gradu, nismo samo mjesto kupovine ili dio turističke ponude, već i mjesto druženja, susreta, kulturnih i zabavnih događanja, ali i značajan faktor u cjelokupnoj gospodarskoj slici Rijeke. Upravo zato ponosni smo na suradnju s riječkom tvrtkom Exevio koja kao vrlo uspješan i inovativan informatički start-up predstavlja riječku poslovnu budućnost. Taj projekt i aplikacija kao rezultat pokazuje da smo prepoznali zahtjeve i potrebe naših kupaca, ali i potencijal riječke  »digitalne scene«, a rezultat je izvrstan proizvod i  »dobitna kombinacija« za sve: kupce, trgovce, centar, ali i riječku poslovnu zajednicu, kazala je Solidea Kurelić, direktorica Tower Centra Rijeka.

Press


Press



Tvrtka Exevio, usprkos  »svježini«, ima i značajno iskustvo u osmišljavanju digitalnih usluga i aplikacija, kao i cjelovitih poslovnih rješenja, a za aplikaciju Tower Center Rijeka kažu kako ih je odveo  »korak dalje« u izradi kreativnih rješenja za korisnike. – Ova aplikacija je moćan alat s brojnim funkcionalnostima, ali istovremeno jednostavan za korištenje. Preuzimanjem aplikacije i otvaranjem računa ona postaje i digitalna kartica vjernosti kojom kupac može sudjelovati u loyalty programu Tower Centra Rijeka, vidjeti stanje svojih bodova, kao i zamijeniti ih za kupone s popustima ili poklonima na info-pultu centra. Također, aplikacija će korisnicima slati informacije o popustima i rasprodajama u pojedinim trgovinama, a dostupna je i karta TWC-a Rijeka te cjeloviti prikaz svih trgovina koje djeluju u sklopu centra s osnovnim informacijama o radnom vremenu, ponudi i lokaciji, dok se kod onih trgovina koje sudjeluju u programu vjernosti – a to su gotovo sve – pojavljuje i posebna oznaka. Poseban dio aplikacije je Tower Lifestyle Magazin, odnosno tekstovi i fotogalerije na temu mode, gastronomije, kulture, domaćinstva, kojima se pristupa izravno u aplikaciji. Aplikaciju Tower Centra Rijeka nastavit ćemo nadograđivati, pa tako uskoro uvodimo i nagradne igre za korisnike, kazao je Edi Budimilić, direktor tvrtke Exevio.