»Jesenji septet« Zoran Juranić napisao je za Ad Libitum / Foto M. GRACIN
Na koncertima završne večeri nastupili su ansambli Ad Libitum i Zeitfluss, koji su – uz sudjelovanje solista – predstavili djela istaknutih suvremenih skladatelja različitih generacija
OPATIJA Izvedbom skladbe Osmi dan ili u traženju bijele vječnosti, Silvija Foretića u kojoj je u elektronsku glazbu skladatelj uključio i glumca Vilima Matulu, završila je 52. Glazbena tribina u Opatiji, koja je tijekom tri dana – u Villi Angiolina i dvoranama hotela Imperial – predstavila dijela niz istaknutih hrvatskih suvremenih skladatelja, u izvedbi izvrsnih interpreta.
Na završnim koncertima manifestacije, u subotu 7. studenog, u poslijepodnevnom terminu nastupio je Septet Ad Libitum koji čine glazbenici Zagrebačke filharmonije, sve redom izvrsni muzičari koji donose najbolje od svojih solističkih osobnosti, skladno uklopljeni u ovu zahtjevnu komornu formaciju. Ana Benić (flauta), Davor Reba (klarinet) Alina Gubajdullina i Saša Borčić Reba (violine) Krešimir Ferenčina (viola), Zita Varga (violončelo) i Mirjam Lučev Debanić (harfa), izveli su djela Biance Ban, Tomislava Uhlika, Mira Dobrowolnyjeg, Nikše Njirića, Zorana Juranića i Maka Murtića, a septetu su se pridružili pijanistica Srebrenka Poljak i oboist Branko Mihanović.
U večernjem terminu, pod vodstvom Ede Mičića, nastupio je Ansambl Zeitfluss, izvodeći djela Tristana Muraila, Goeffreya Gordona, Daniela Olivera Mosera, Tomasza Skweresa i Mladena Tarbuka.
Kao silisti večeri, nastupili su violinist Joachim Kelber – Meditacija i Allegro G. Gordona te Ivan Šverko (harmonika) – »4 Stance« M. Tarbuka.
Drugi je dan obilježen tribinom o suvremenoj hrvatskoj glazbi na međunarodnoj sceni, predavanjem austrijske violinistice Barbare Lüneburg, koja je u kasnovečernjem terminu nastupila s audiovizualnim umjetnikom i skladateljem Markom Cicilianijem.