Sajam CES

Hrvatski startup zainteresirao svjetske velikane Amazon i Indiegogo

Hina

Konzola MAKERbuino jedinstvena po tome što se isporučuje u dijelovima i potrebno ju je sastaviti, prateći internetske upute, što je proces kroz koji se kod korisnika razvija strast prema programiranju, elektronici i tehnologiji



Hrvatski startup CircuitMes s igraćom konzolom MAKERbuino predstavio se ovog tjedna svjetskim investitorima na sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu zainteresiravši i veliki Amazon te ekipu s platorme Indiegogo, izvijestili su u srijedu iz HT-a koji je pokrovitelj nastupa tog startupa na CES-u.


Startup CircuitMess pobijedio je na lanjskom startup natjecanju Idea Knockout, koji organizira magazin Bug u suradnji s HT-om, te je uz ostalo nagrađen odlaskom na najveći sajam potrošačke elektronike u svijetu CES, koji se ove godine u Las Vegasu po 50. puta održava od 9. do 12. siječnja.


Predstavljanje na takvom velikom sajmu vrijedna je prilika za promociju hrvatskih inovativnih proizvoda, tim više što je CircuitMess jedan od šestotinjak startupova iz cijelog svijeta koji je izlagao u Eureka Parku, za koji se prijavilo više od šest tisuća novih kompanija, no mjesta je bilo samo za najinovativnije.




Uz CircuitMes u Eureka Parku predstavio se i startup me:mum iz Splita, koji je osvojio drugo mjesto na Idea Knockoutu, a njegov istoimeni ‘gadget’, koji u kombinaciji s mobilnom aplikacijom precizno određuje najplodniji dan u mjesečnom ciklusu žene, značajno povećavajući šansu za začećem, također je privukao pažnju inovatora i investitora na CES-u.


»CES definitivno otvara vrata međunarodne scene, od SAD-a do Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke i drugih velikih tržišta, te stoga vjerujem da će dodatno pomoći u komercijalizaciji proizvoda«, poručio je osnovač CircuitMessa, 19-godišnji Albert Gajšak.


Kaže da je konzola MAKERbuino jedinstvena po tome što se isporučuje u dijelovima i potrebno ju je sastaviti, prateći internetske upute, što je proces kroz koji se kod korisnika razvija strast prema programiranju, elektronici i tehnologiji. Tek nakon sastavljanja doista je moguće igrati konzolom, koje je već prodano u više od tri tisuće primjeraka.


Nedavnom kampanjom na Kickstarteru konzola je prikupila 100 tisuća američkih dolara, nadmašivši deseterostruko zadani cilj.