Foto PIK Vrbovec
RIJEKA Za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva, PIK Vrbovec prodao je više od 10 milijuna ćevapa, više od 2,2 milijuna pakiranja mesnih narezaka i preko 2 milijuna kobasica.
Impozantne brojke još više dobivaju na težini, kada se usporede s rezultatima prodaje u božićno vrijeme, kad se kobasice tradicionalno jedu u povećanim količinama. Za vrijeme trajanja Adventa u Zagrebu Hrvati su pojeli više od 700.000 PIK-ovih kobasica, a za vrijeme prvenstva ta brojka je gotovo triput više porasla, prodano je 2 milijuna kobasica.
Kad je riječ o narescima, za vrijeme Mundijala prodano je preko 2,2 milijuna pakiranja narezaka. Prodaja trajnih narezaka raste za 30 posto, a prvi izbor potrošača su Zimska i čajna.
Iz PIK Vrbovca poručuju kako je kompanija u ovom razdoblju zabilježila rast u količini prodanih proizvoda veći od 10 posto. Direktor marketinga, Boris Jaranović, dodatno je istaknuo: “Brojke pokazuju da je PIK bio prvi izbor Hrvata, koji im je davao snagu za navijanje i bezrezervnu podršku našim nogometašima. Drago nam je što smo bili važan dio proslave naših sugrađana i svih navijača, i mi u PIK-u ponosni smo na naše Vatrene, njihov primjer upornosti i borbe do zadnjeg trena zaista nam treba biti prmjer svima”.