Vatreni roštilj

Za vrijeme Mundijala Hrvati pojeli preko 10 milijuna ćevapa i 2 milijuna kobasica

P. N.

Foto PIK Vrbovec

Foto PIK Vrbovec



RIJEKA Za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva, PIK Vrbovec prodao je više od 10 milijuna ćevapa, više od 2,2 milijuna pakiranja mesnih narezaka i preko 2 milijuna kobasica.


Impozantne brojke još više dobivaju na težini, kada se usporede s rezultatima prodaje u božićno vrijeme, kad se kobasice tradicionalno jedu u povećanim količinama. Za vrijeme trajanja Adventa u Zagrebu Hrvati su pojeli više od 700.000 PIK-ovih kobasica, a za vrijeme prvenstva ta brojka je gotovo triput više porasla, prodano je 2 milijuna kobasica.


Kad je riječ o narescima, za vrijeme Mundijala prodano je preko 2,2 milijuna pakiranja narezaka. Prodaja trajnih narezaka raste za 30 posto, a prvi izbor potrošača su Zimska i čajna.




Iz PIK Vrbovca poručuju kako je kompanija u ovom razdoblju zabilježila rast u količini prodanih proizvoda veći od 10 posto. Direktor marketinga, Boris Jaranović, dodatno je istaknuo: “Brojke pokazuju da je PIK bio prvi izbor Hrvata, koji im je davao snagu za navijanje i bezrezervnu podršku našim nogometašima. Drago nam je što smo bili važan dio proslave naših sugrađana i svih navijača, i mi u PIK-u ponosni smo na naše Vatrene, njihov primjer upornosti i borbe do zadnjeg trena zaista nam treba biti prmjer svima”.