Potrošački centar Rijeka

Obilježen Međunarodni dan potrošača: Obersnel najavio otvaranje “potrošačkog telefona”

Biljana Savić

snimio Ivica Tomić

snimio Ivica Tomić

Riječki gradonačelnik najavio je skoro otvaranje besplatnog telefona za potrošače u Gradu Rijeci, koji će vrijediti za cijelu Primorsko-goransku županiju. Taj je telefon, pojasnio je, prije financiralo Ministarstvo gospodarstva, no ukinut je.



RIJEKA – Udruga Potrošački centar u Rijeci je obilježila Međunarodni dan potrošača u spomen na govor slavnoga američkoga predsjednika Johna Kennedyja 15. ožujka 1962. godine, koji je prvi prepoznao važnost potrošača na globalnoj razini. Na štandu na Korzu dijeljeni su letci o zaštiti potrošača, a svi zainteresirani mogli su dobiti koristan savjet.


Predsjednik ove riječke udruge Marko Paripović kazao je da je u Hrvatskoj najveći problem neadekvatno gospodarenje otpadom, a da se u Rijeci potrošači najviše žale na komunalne usluge i teleoperatere te da je prošle godine došlo više pritužaba nego u desetogodišnjem razdoblju od 2008. do 2017. godine. Obilježavanju Međunarodnog dana potrošača u Rijeci pridružio se i riječki gradonačelnik Vojko Obersnel.


– Kod zaštite potrošača u Hrvatskoj zakonski stojimo dobro, ali koliko se zakon provodi i koliko su potrošači njime zaista zaštićeni, to je već drugo pitanje – kazao je Obersnel.




Riječki gradonačelnik najavio je skoro otvaranje besplatnog telefona za potrošače u Gradu Rijeci, koji će vrijediti za cijelu Primorsko-goransku županiju. Taj je telefon, pojasnio je, prije financiralo Ministarstvo gospodarstva, no ukinut je.


Na pitanje novinara kako komentira činjenicu da se građani Rijeke najviše žale na kvalitetu i cijenu komunalne usluge, kazao je da to što se netko žali na kvalitetu, odnosno nekvalitetu, ne znači da nisu ispunjene zakonske obveze i pretpostavke koje Grad mora imati za rad komunalnog društva.


– Cijene nikad nismo mijenjali a da se nismo se konzultirali sa Savjetom za javne usluge Grada Rijeke – kazao je Obersnel.