Neorganizacija

KRPANJE CESTE Jesu li se mogle izbjeći gužve i zastoji nastali zbog radova u Adamićevoj?

Marinko Glavan

Mnogi su se opravdano zapitali jesu li jučerašnje gužve mogle biti izbjegnute, barem dijelom, jer u ovoj je godini planirana potpuna rekonstrukcija kolnika u Adamićevoj



Gužva, zastoji i čekanje u dugačkim kolonama – tako je jučer izgledao promet u središtu grada, zbog radova na redovitom održavanju kolnika na potezu od Žabice do Trga Bana Jelačića. Adamićevom, Trpimirovom i Scarpinom, u kojima su izvođeni radovi, vozila jedva da su se kretala, a gužve i zastoji povremeno su se »preljevali« i na okolne prometnice. Mnogo bolje nije bilo ni na tzv. sjevernom koridoru, ulicama Pomerio, Fiorello la Guardia i Žrtava fašizma, koje su također u pojedinim trenucima bile zagušene povećanim brojem vozila čiji su vozači očito nastojali izbjeći gužve u Adamićevoj.


Mnogi su se opravdano zapitali jesu li jučerašnje gužve mogle biti izbjegnute, barem dijelom, jer u ovoj je godini planirana potpuna rekonstrukcija kolnika u Adamićevoj, jednoj od najprometnijih ulica u gradu. Jednako je opravdano i pitanje troškova, jer »krpanje« kolnika koji će ionako najkasnije na jesen biti potpuno rekonstruiran i dobiti posve novi asfaltni sloj možda se ipak moglo izbjeći.


Bilo kako bilo, neke od najvažnijih gradskih prometnica dobile su nove asfaltne zakrpe, no , prema najavama iz Hrvatskih cesta, uskoro bi trebale dobiti i posve novo ruho, u koje će HC, KD Vodovod i Kanalizacija te Grad Rijeka uložiti ukupno tridesetak milijuna kuna. Tim sredstvima bit će obnovljen kolnik, ali i infrastruktura pod njim, na potezu od Trga Bana Jelačića, preko Adamićeve i Žabice, te Krešimirovom do Mlake, čime će završiti projekt obnove svih pravaca državnih cesta kroz Grad Rijeku, započet prije nekoliko godina.