Podsjetnik

U listopadu istječu prve otočne iskaznice za povlašteni prijevoz

Mladen Trinajstić

Foto Mladen Trinajstić

Foto Mladen Trinajstić

Svi vlasnici tih dokumenata trebaju podnijeti zahtjeve za izdavanje novih iskaznica u poštanskim uredima, kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz



KRK – Iz Agencije za obalni linijski pomorski promet otočanima je ovih dana upućena javna obavijest, odnosno svojevrsni podsjetnik da u listopadu ove godine istječu prve otočne iskaznice za povlašteni prijevoz osoba i vozila. Kako bi korisnici i dalje mogli ostvarivati svoja prava, ističu iz spomenute državne agencije, svi vlasnici tih dokumenata pozvani su podnijeti zahtjeve za izdavanje novih otočnih iskaznica u poštanskim uredima.


Nove iskaznice ponovo će se izdavati na razdoblje od pet godina. Pritom se navodi i da će korisnici, nakon što predaju zahtjeve za izdavanje nove otočne iskaznice, karte za povlašteni prijevoz moći kupovati starom aktivnom otočnom iskaznicom sve dok zahtjev za novu otočnu iskaznicu ne bude obrađen. Nakon što se zahtjev obradi, do isporuke nove iskaznice u poštanski ured, povlaštene karte će se kupovati potvrdom o predanom zahtjevu koju izdaje Pošta prilikom zaprimanja zahtjeva.


Moguć gubitak prava


Nove zahtjeve korisnici mogu podnijeti najranije 90 dana prije isteka postojeće otočne iskaznice, a sam datum do kojeg vrijede postojeće otočne iskaznice naznačen je na tijelu tog »putnog dokumenta«. Potvrda o predanom zahtjevu počinje vrijediti nakon petog dana od dana predaje zahtjeva. Za izdavanje nove otočne iskaznice za osobu, korisnik mora uplatiti 65 kuna, odnosno za iskaznicu za vozilo i vinjetu – 80 kuna u državni proračun.




Korisnici se, stoga, pozivaju da na vrijeme predaju svoje zahtjeve, odnosno da to učine najkasnije jedan tjedan dana prije isteka postojeće iskaznice, a sve kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz.


Obavijestiti brodara


Također, predstavnici Agencije za obalni linijski pomorski promet pažnju skreću onim korisnicima koji imaju aktivan račun kod brodara Jadrolinija (tzv. prepaid) da prilikom preuzimanja nove otočne iskaznice obavezno obavijeste brodara o novoj iskaznici i njezinom serijskom broju, i to kako bi se otvoreni račun povezao s novoizrađenom otočnom iskaznicom.


Kontakt brodara za korištenje te vrste usluge je: [email protected].


Što se otoka Krka tiče, korisnici svoje zahtjeve za otočne iskaznice mogu predati u poštanskim uredima u Krku, Malinskoj, Njivicama, Omišlju, Dobrinju, Šilu, Vrbniku, Korniću, Puntu, Baški i Dragi Bašćanskoj, a iskaznice će im u roku od tri tjedna biti isporučene u poštanski ured u kojem je zahtjev podnesen.


Korisnici su, zaključuju iz Agencije za obalni linijski pomorski promet, dužni svoje otočne iskaznice preuzimati u poštanskom uredu u koji im je taj dokument dostavljen.


Za sve ostale informacije i pojašnjenja »procedura« korisnici se mogu obratiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet na kontakt telefone 021/329 371 ili pak 021/329 372, a isto je moguće učiniti i e-mailom na: [email protected].