Rajska plaža

Na tronu žirafa, nilski konj i pingvin: Pogledajte kako je bilo na festivalu skulpture u pijesku u Loparu

Hrvoje Hodak

Foto Hrvoje Hodak

Foto Hrvoje Hodak

Unatoč buri koja je za čitavog festivala otežavala rad mladim skulptorima, iz finog loparskog pijeska niknulo je deset impresivnih skulptura tematski vezanih uz animirani hit Madagaskar



Proglašenjem pobjednika u kategorijama najbolje skulpture i fotografije na temu pijesak u subotu je, na jednoj od 100 najljepših plaža na svijetu po izboru CNN-a, loparskoj Rajskoj plaži, završio sedmi Internacionalni festival skulpture u pijesku – Lopar 2018.


Unatoč buri koja je za čitavog trajanja festivala uvelike otežavala rad mladim skulptorima, iz finog loparskog pijeska niknulo je deset impresivnih skulptura tematski vezanih za DreamWorksov animirani hit Madagaskar, a stručni žiri potpomognut s tri člana iz publike, najboljom je proglasio skulpturu Žirafa koju su zajednički oblikovale studentice Valentina Rašan i Iva Mihanović. Drugo mjesto odnio je pješčani Hypo – nilski konj u izvedbi Martine Rzounek i Jelene Kašić, dok su treći s Pingvinima bili Adrian Marok i Lucija Jelić.


U kategoriji fotografija na temu loparskog pijeska, prvonagrađeni je Antonio Ivčić, drugo mjesto pripalo je Mariji Kordić, a treće Draženu Kaspreku.




U ime organizatora direktor TZO Lopara Marin Mušćo zahvalio se najprije svim umjetnicima na velikom trudu pri izradi i dovršetku ovih prekrasnih skulptura, zatim najzaslužnijima za izvrsnu organizaciju festivala; voditeljici, akademskoj kiparici Pauli Banić, njegovom inicijatoru i začetniku, akademskom slikaru Zlatku Kauzlariću – Ataču, ravnateljici Centra za kulturu Lopar Tonki Kavran, Općini Lopar i Primorsko goranskoj županiji, te djelatnicima Komunalnog društva Vrutak i ugostiteljskog objekta Murva koji su uvijek bili pri ruci svim sudionicima festivala.


I sedmi Festival skulpture u pijesku, unatoč vremenskim poteškoćama, uspješno je priveden kraju, a Lopar kao destinacija s najviše pješčanih plaža na Jadranu, na najbolji je mogući način dodatno promoviran brojnim posjetama festivalu, ali i tisućama fotografija koje su putem društvenih mreža obišle i još uvijek obilaze cijeli svijet.


Foto Hrvoje Hodak


Foto Hrvoje Hodak



Foto Hrvoje Hodak


Foto Hrvoje Hodak



Foto Hrvoje Hodak


Foto Hrvoje Hodak