Novi logo

Malinska za 110 godina turizma ima novi vizualni identitet

Mladen Trinajstić



MALINSKA U općinskoj vijećnici upriličenom tiskovnom konferencijom vodstvo Turističke zajednice Općine Malinska-Dubašnica, predvođeno njenim direktorom Danielom Manzonijem, predstavilo je novo rješenje vizualnog identiteta te turističke institucije, a s njom i cjelokupne destinacije. Prezentacijom novog logotipa, ali i pratećih turističko-promotivnih inačica vizuala kojim će se Malinska i njena okolica ubuduće predstavljati na turističkom tržištu, napomenuo je Manzoni kojemu su u ovoj prilici društvo radili i općinski načelnik te ujedno i predsjednik TZO-a Malinska-Dubašnica Robert Anton Kraljić te Ratko Gregor Jagodić, vlasnik tvrtke za web marketing i dizajn (koji je ujedno i autor novog vizualnog identiteta malinskarskog TZ-a), začetak je cjelogodišnjeg obilježavanja 110. obljetnice organiziranog turizma u tom popularnom otočnom turističkom središtu.


Vrijedna i važna obljetnica, složili su se okupljeni, bila je pravi povod za nastojanje osvježavanja i osuvremenjivanja oblika i načina promocije Malinske i Dubašnice čiji će novi vizualni identitet, podcrtali su okupljeni, osim u »papirnate« materijale u idućim mjesecima postupno biti uklapan i u novo obličje internetskih komunikacijskih kanala, ali i oblikovanje suvremenije turističke signalizacije, a koja također uskoro dolazi na red.


Prigodna inačica


Manzoni, Kraljić i Jagodić, predstavljajući novi vizualni identitet te otočne destinacije, nisu propustili spomenuti i njegovu posebnu, prigodnu inačicu koja će biti korištena upravo u ovoj godini, odnosno u događanjima posvećenim obilježavanju tog vrijednog jubileja.




– Sve što će se idućih mjeseci događati na našem području bit će »obojeno« obljetnicom koja nas čini ponosnima – naglasio je direktor TU-a TZO-a Malinska-Dubašnica, spomenuvši i da je značajan dio predstojećih manifestacija vezanih uz proslavu 110. godišnjice od ljeta kad je ondje osnovano Društvo za poljepšavanje mjesta, ciljano tempiran za pred i posezonsko vrijeme.


– Što zbog prebukiranosti sezonskog programskog slijeda, što radi nastojanja da novim kvalitetnim proizvodima i događajima produljimo sezonu i na proljetne, odnosno jesenske tjedne, glavninu »maraker-manifestacija« smjestili smo izvan sezonske špice pa će tako i sama proslava tog jubileja biti upriličena sredinom rujna, u peterozvjezdanom hotelu Riva čije nas otvorenje tek očekuje i koji na neki način simbolično pokazuje smjer kojim se ovdašnja turistička priča kreće – predstavio je Manzoni.


Niz novih događanja


Čelnik TU-a TZO-a Malinska-Dubašnica u ovoj je prilici predstavio i podulji niz novih događanja – kulturnih, zabavnih, sportsko-rekreacijskih i gastromanifestacija – među kojima će, nakon nekoliko svibanjskih »fischerfestova«, posebno mjesto i ove godine zauzeti »Dani sira i rocka«. Koncem svibnja, u vrijeme slavljenja blagdana Uzašašća Malinska će biti domaćin programa Sense i desetog po redu Rock am Meer festivala na kojemu će, kao i do sad, nastupati brojni domaći, ali i austrijski rock bendovi. Nakon srpanjskog i kolovoškog šušura unutar kojeg neće nedostajati prigoda za zabavu i opuštanje, turistički djalatnici te krčke lokalne zajednice bogatim su i sadržajnim slijedom zbivanja ispunili i rujanske, pa čak i tjedne listopada i studenoga. U posezoni će se ondje, predstavili su nam Manzoni i Kraljić, u i oko Malinske odvijati najprije premijerno izdanje utrke »Malinska Run«, a potom i novi edukativno-gastronomski program »Olive Touch« u čijem će fokusu, naravno, biti masline i maslinovo ulje.


– Sezonu za koju vjerujemo da će biti uspješna zaključit ćemo višednevnim »Malinska Outdoors« vikend programom u sklopu kojeg će ljubitelji zdravog i aktivnog života imati priliku upoznati se sa svime što po tom pitanju ljubiteljima šetnje, trčanja ili pak bicikliranja nudi dubašljanski kraj – završio je Daniel Manzoni.