Rezultati istraživanja

ŽENE VIŠE ZA NERADNU NEDJELJU Kupujemo nedjeljom, ali rado bi podržali zatvaranje trgovina tim danom

Bojana Mrvoš Pavić

snimio Silvano Ježina

snimio Silvano Ježina

Trgovkinje, koje na posao dolaze u pravilu ranije, i odlaze kasnije nego što im je plaćeno, pokazalo je istraživanje provedeno na uzorku od tisuću ispitanika, za poslodavca odrade tako besplatno i do 30 dana u godini.



Čak bi 82 posto građana podržalo zatvaranje trgovina nedjeljom no ipak nedjeljom kupuje 68 posto ispitanika, od kojih svake nedjelje njih 18 posto.


Kad su razlozi odlaska u trgovinu nedjeljom u pitanju, njih 28 posto kupuje zato što je nešto zaboravilo kupiti preko tjedna, zatim da bi kupili svježi kruh ili mlijeko, zbog nenadanih gostiju i slično.


Pokazalo je to istraživanje koje je europarlamentarka Marijana Petir provela u suradnji s agencijom Promocija plus povodom Međunarodnog dana obitelji.




Za neradne nedjelje u trgovinama više se zalažu žene nego muškarci, općenito više Slavonci i Dalmatinci, dok su za zatvaranje trgovina nedjeljom više građani slabijeg imovinskog stanja od onih boljestojećih, dakle oni koji kupovati mogu manje, i oni manjeg stupnja obrazovanja.


Trgovkinje, koje na posao dolaze u pravilu ranije, i odlaze kasnije nego što im je plaćeno, pokazalo je istraživanje provedeno na uzorku od tisuću ispitanika, za poslodavca odrade tako besplatno i do 30 dana u godini.


Nedjeljom se najčešće kupuju prehrambeni artikli.