Agrokor

Horvat: U procesu nagodbe neće svi biti sto posto zadovoljni

Hina

Foto Denis Lovrović

Foto Denis Lovrović

Ministar ističe da Agrokor, kao koncern i sva ovisna trgovačka društva, moraju biti jedan drugačiji servis hrvatskim građanima, a prvenstveno predstojećoj turističkoj sezoni



Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat izjavio je u srijedu da u procesu nagodbe u Agrokoru svi neće biti sto posto zadovoljni, no kako je namjera Agrokor osposobiti za tržišnu utakmicu i njegovu filozofiju poslovanja postaviti na jedan drugačiji način.


»Ono što je činjenica i čega smo svjesni je da u procesu nagodbe neće svi biti sto posto zadovoljni, ali naša je namjera i intencija da Agrokor osposobimo za jednu tržišnu utakmicu, da filozofiju poslovanja Agrokora postavimo na jedan drugačiji način«, rekao je Horvat odgovarajući na pitanje novinara o jučerašnjem sastanku premijera Andreja Plenkovića s prvim zamjenikom predsjednika Uprave Sberbanka Maksimom Poletaevim te izvanrednom upravom Agrokora.


Ministar ističe da Agrokor, kao koncern i sva ovisna trgovačka društva, moraju biti jedan drugačiji servis hrvatskim građanima, a prvenstveno predstojećoj turističkoj sezoni.




Kada je riječ o jučerašnjim sastancima, Horvat je kazao da oni za njega ne predstavljaju ništa novog i čudnog, kako premijer želi biti informiran te čuti drugu stranu koja sudjeluje u procesu nagodbe, a »koju u ovom trenutku vrlo dobro vodi i kanalizira izvanredna uprava«.


Ističe da su svjesni činjenice da su se ti razgovori, kako se bliži rok za nagodbu, odnosno 10. srpnja, intenzivirali, no smatra da je to u potpunosti normalna stvar.


Na upit o medijskim napisima da Sberbank misli ostati u novom Agrokoru maksimalno tri-četiri godine, a onda ga prodavati, Horvat je rekao da ne bi o tome spekulirao te da u ovom trenutku s predstavnicima Sberbanka nije razgovarao. »A procesi, kada se nagodba potpiše i počne primjenjivati, kako će teći u iduće dvije godine to ćemo vidjeti«, rekao je Horvat odgovarajući na novinarska pitanja uoči konferencije »Strategije u vremenu disrupcije – nova pravila konkurentnosti«, koju organizira Hrvatska poštanska banka (HPB).