Ljetne destinacije

BIJEG OD CIVILIZACIJE Provjerili smo gdje najradije ljetuju poznata TV lica

Ana Braškić

Foto Društvene mreže

Budući da sam ušla u stalni radni odnos tek u ožujku, na godišnji ću tek u rujnu, no nije to tako ni loše, jer će većina partijanera već debelo biti doma, ostat ćemo samo mi koji uživamo u prirodi poput Robinzona. Kampiranje je uvijek bio moj izbor, otkrila je Martina Validžić

Najtoplije godišnje doba, ljeto, vrijeme je kada većina građana Hrvatske uzima dulji godišnji odmor. Iznimka nisu niti lica koja tijekom cijele godine gledamo na malim ekranima. Provjerili smo kako i gdje provode ili će provesti odmor zaštitna lica HRT-a, Nove TV i RTL-a.

Popularan reporter RTL Televizije Boris Mišević aktivan je na Instagramu i već je svoje pratitelje razveselio fotografijama s mora.

– Godišnji ću provesti na Pagu, pokraj Novalje, u svojoj obiteljskoj kući sa svojima te na Braču u jednom malom selu koje je prava mediteranska oaza mira i tišine i u kojem nema previše turista.

Volim cijeli dan biti na plaži i plivati. Ili biti na brodu i kupati se po uvalama. Volim rehabilitirajući učinak sunca. Naravno, uz povremeno odmaranje u hladu prvih dana. Ali nakon prilagodbe, prženje mi nije problem, štoviše uživam u njemu i punim se koliko ide.

Za mene je pravi odmor mješavina pasivnog i aktivnog odmora. Na godišnjem također intenzivno treniram, ali na malo drukčiji način nego u Zagrebu. Više sam usmjeren na funkcionalni trening i kondiciju. Trčanje i plivanje u kombinaciji, recimo. Nakon toga ležanje i čitanje u vrtu prije spavanja. Ili malo duže ispijanje kave nakon doručka i više sna. To je onaj pasivni dio. Mora biti svega tu, kazao je Mišević.

Voditeljica emisije RTL Danas, Jelena Pajić, ima nešto drugačije viđenje odmora:

– Jedan dio odmora ću biti u Zagrebu – uživati u koncertima, nekim radionicama, filmovima na otvorenom na Tuškancu, s prijateljima u hladovini… Drugi dio odmora bit ću na Visu – istraživanje do sada neistraženih viških plaža, hladovina, knjiga, sluškice s mjuzom u ušima, neka fina klopa, malo cibidraga i tako redom. A sve počinje predragom vožnjom »Petrom Hektorovićem« prema Visu.

Definitivno nisam tip za prženje na suncu. Bez hladovine ništa. Malo kupanja i sunčanja da, svakako, ali onda trk u hladovinu, u horizontalu, s knjigom u rukama ili čak prazne glave osluškivati cvrčke i more.

Reporterka RTL-a koja je odradila brojna javljanja sa Svjetskog prvenstva iz Rusije, Leona Šiljeg, morat će se dobro odmoriti:

Foto Društvene mreže

– Slobodne vikende do kolovoza ću koristiti za kratke morske ili odmore u prirodi bez nekog razrađenog plana, a onda dva tjedna pravog odmora. Najprije Hercegovina, prava ljetna oaza uz slapove i rijeku, pa onda aktivno – paragliding u Ljubuškom i rafting na Neretvi kad je vani plus 40. Morski dio rezerviran je za Korčulu: najljepše more, zvjezdano nebo i tetkina hrana u Lumbardi. I za kraj prije povratka u Zagreb – predivna Istra.

Svi koji me poznaju, znaju da sam luda za suncem, pa sam u stanju i zaspati na plaži i nije mi vruće. Možda s godinama budem pametnija i napokon otkrijem sve čari hlada.

Bilo gdje da putujem, sve bude nabijeno aktivnostima da se fizički vratim umornija nego sam otišla. Tako će biti i ovo ljeto i baš se veselim – kazala je Šiljeg.

Voditeljica emisije Exkluziv na RTL-u, Riječanka Ana Radišić, također jedva čeka odmor:

– Godišnji odmor ću iskoristiti za daleko putovanje, a potom odmor u svojoj Dalmaciji. Najprije ću otići na Šri Lanku, a potom u svoj »centar svita« Raslinu koja se nalazi u blizini Šibenika. Bit će to kombinacija aktivnog, ali i pomalo pasivnog odmora, ispričala nam je Radišić.

Foto Društvene mreže

Posve drugačije ljeto čeka voditeljicu showa Ljubav je na selu, Marijanu Batinić:

– Ljeto mi je zapravo radno, imam snimanja, ali ću svaku pauzu koristiti za odlazak u Dalmaciju. S obzirom da će mi na poslu biti jako aktivno, moj odmor će biti pravi pasivni odmor.

Jedna od omiljenih reporterki Hrvatske televizije, Martina Validžić na odmor će tek na jesen:

Martina Validžić

– Kuhat ću se u Zagrebu prvi put otkad znam za sebe! Budući da sam ušla u stalni radni odnos tek u ožujku, na godišnji ću tek u rujnu, no nije to tako ni loše, jer će većina partijanera već debelo biti doma, ostat ćemo samo mi koji uživamo u prirodi poput Robinzona. Kampiranje je uvijek bio moj izbor! Cijelo vrijeme si na zraku, bos, raščupan, jedem ribu, pijem vino i baš mi je fino. Još kad ne bi bilo signala, postala bih prava Indijanka, ispričala je kroz smijeh Validžić.

Sportski novinar, urednik i voditelj proteklih se mjeseci, a posebno za vrijeme trajanja Svjetskog prvenstva, pošteno naradio i sigurni smo da jedva čeka godišnji odmor.

– Na odmor idem u kolovozu, nakon što završi Europsko prvenstvo u vaterpolu. Supruga i ja najprije idemo po sina Luku kod bake i dide i onda kreće uživanje u našem zajedničkom vremenu. Jedan dio ćemo biti u Postirama na Braču, a ostatak u Makarskoj – otkrio je Šapit.

Radno ljeto čeka i Riječanina Ivana Doriana Molnara, sve uspješnijeg voditelja informativnih emisija na HRT-u.

– Cijelo ljeto će za mene biti radno, onaj pravi duži godišnji imam tek u rujnu. No, evo već sam par dana koje sam uspio spojiti iskoristio za odmor s djevojkom na Rabu, a uvijek na dan, dva odem u Rijeku biti s obitelji i dragim ljudima u najdražem gradu. Obično volim biti na moru, ali iskoristim vrijeme i za putovanja, tako da se u devetom mjesecu nadam posjetiti stare prijatelje u poljskom Krakowu, gdje sam tijekom studija bio na razmjeni – kazao je Dorian Molnar.

Voditelji Dnevnika Nove TV Saša Kopljar i Marija Miholjek rado su s nama podijelili informaciju gdje ljetuju, a zajedničko im je što godinama ne mijenjaju ljetnu destinaciju.

Foto D. Puklavec / PIXSELL

– Ljetni odmor provest ću u Primoštenu, kao i svake godine. Prošlih smo godina Primošten koristili kao bazu, uz brojne izlete po obali – od Umaga i Poreča, preko Zadra i Splita, do Brača i Hvara. Ove smo godine odlučili stati na loptu, odmarati se što mirnije i uz što manje putovanja, pa ostajemo uglavnom u Primoštenu. Najdalje idemo do Šibenika u kino i možda do Splita – kazao nam je Saša Kopljar.

U njegovoj blizini odmor provodi i Marija Miholjek:

– Već godinama s obitelji i prijateljima godišnji odmor provodim u okolici Šibenika. Mala dalmatinska mjesta bez puno buke naš su prvi izbor, baš kao i naša obala koju nam ništa ne može zamijeniti – kazala je Miholjek.

Njihov kolega meteorolog Darijo Brzoja također odmara na sjeveru Dalmacije.

– Kratak godišnji odmor, takozvani »predodmor« provodim kod familije u Zadru. Imam tu sreću da sam s mora i volim doći doma, osobito ljeti. Onaj dulji godišnji odmor mi je u kolovozu, no još nisam siguran gdje ću ga provesti. Posljednjih godina sve manje planiram i sve više puštam odluke za zadnji trenutak. I jako naginjem našim otocima. Pokušat ću se otisnut barem na koji dan dalje od civilizacije, negdje gdje su samo cvrčci, borovi, kamen i more. S knjigom i ručnikom, jasan je bio Brzoja koji će zahvaljujući svom poslu meteorologa znati kada je pravi trenutak za savršen godišnji odmor.

Foto Društvene mreže

Voditeljica IN magazina Renata Končić Minea ne pamti kako izgleda pravi godišnji odmor.

– Iako više niti ne pamtim što je to uopće onaj klasični godišnji odmor, kada zaboraviš na sve, isključiš mobitel i prepustiš se moru, suncu, spavanju… Volim ljeto i veselim mu se. Već godinama ljeti funkcioniram po onoj mudroj, ajmo je nazvati izrekom, kako je najbolje spojiti ugodno s korisnim. Jadran je destinacija rezervirana za gaže i koncerte koji su vikendom, tako da ostale dane uglavnom koristim za ljetne radosti!

Ekipa IN magazina je vrijedna tijekom cijeloga ljeta, a kolegica Mia i ja izmjenjujemo se u studiju svaka dva tjedna te se nastavljamo družiti s našim gledateljima bez pauze. Po pitanju privatnih planova, jedna od neispunjenih zelja mi je odmor u Grčkoj i vjerujem kako će se ovo ljeto ispuniti. Naći će se tu i destinacije poput Splita, Rovinja te se najviše veselim Polidor Camping Parku u Istri, u Bijeloj uvali, koji je rezerviran za sredinu 8. mjeseca. Taj raj na zemlji otkrila sam tek nedavno i oduševljena sam njime, definitivno jedna od najdražih destinacija trenutno! – otkrila je Minea koja će se odmarati dok Mia Kovačić bude radila.

Foto Društvene mreže

Mia Kovačić već se malo odmarala, i to u društvu Tatjane Jurić.

– Dio ljeta svake godine, pa tako i ove, rezerviran za odmor u Omišu s obitelji, bila sam i na Ultri u Splitu, odakle sam otišla na Hvar i na Vis. Ovaj vikend ću se zaletjeti do Pule gdje imam voditeljski angažman na premijeri »Mamma Mia 2«. U kolovozu mi je želja otići i na Korčulu i još neko spontano putovanje organizirati, ali još nisam sigurna oko destinacije, zaključila je Kovačić.