Loewe

Vrlo neukusna modna kombinacija: Modni brend šokirao javnost i uvrijedio žrtve Holokausta

P. N.

FOTO/Diet _Prada, Instagram

FOTO/Diet _Prada, Instagram

"Loewe" je nakon komentara i upita novinara The Posta uklonio fotografije.



Španjolski brend “Loewe” se našao pod paljbom javnosti zbog svoje nedavne modne kolekcije. Jedna od njihovih kreacija ima nevjerojatnu sličnost s uniformama kakve su nosili zatvorenici koncentracijskih logora u Drugom svjetskom ratu.


Tzv. “watchdog” koji promatra i pazi na sve novosti iz svijeta mode, Diet Prada, prozvao je ovu luksuznu kompaniju iz Madrida na Instagramu. Njihova bijela košulja sa crtama i hlače jednakog dizajna gotovo su identične odori kakve su milijuni Židova i ostalih “nepodobnih” naroda morali nositi u nacističkim kampovima. 


“Kolekcija je trebala obuhvatiti slobodu mašte, ali s ovim dizajnom i uniformom te zakrpama na prsima, malo toga je ostavljeno mašti kada je gotov proizvod toliko uznemirujuć. Proizvođači brze mode poput Zare i Urban Outfitersa imali su slične proizvode koji su prošli ispod radara i bili uništavani, a obično bi se krivile treće strane”, stoji u opisu objave koja prikazuje fotografije iz kolekcije.




Na mrežnoj stranici brenda za odjeću stoji da je inspirirana “radnom odorom s džepovima, izrađena od izdrživog materijala”. Cijena je bila 950 dolara, prenosi New York Post. 


“Loewe” je nakon komentara i upita novinara The Posta uklonio fotografije i ovu nemilu kombinaciju sa svojih mrežnih stranica. “Doznali smo da je jedna od naših kombinacija pogrešno povezana kao referenca na jedno od najgorih trenutaka u povijesti čovječanstva. Nikada nam to nije bila namjera i ovim putem se ispričavamo svakome tko osjeća da smo bili bezosjećajni prema svetim sjećanjima. Proizvod je uklonjen iz naše ponude”, napisali su iz kompanije na svom Instagram profilu. 


No, košulja se još uvijek nalazi u prodaji na mrežnoj stranici Ssense. 


FOTO/Instagram


FOTO/Instagram



“Ovo me šokira. Kako čitav je*** tim previdi takvu sličnost između dizajna i najgoreg događaja dvadesetog stoljeća?”, “Ovo je vrlo uznemirujuće” i “Ovo je jedan od najlošijih ukusa koje sam vidio/la u životu” samo su neki od komentara ispod fotografije dizajna.