Zanimljiva akcija

Disney će koristiti proširenu stvarnost za privlačenje ljubitelja “Ratova zvijezda” u trgovine

Hina

REUTERS

REUTERS

Lov na likove iz »Ratova zvijezda» trajat će tri dana i poklopit će se s »Force Friday II«, danom kada trgovine u ponoć počinju prodavati igračke i druge proizvode povezane s »Posljednjim Jedijem« diljem svijeta



Tvrtka Walt Disney poslat će likove iz »Ratova zvijezda« u carstvo proširene stvarnosti idući tjedan kako bi privukla obožavatelje u trgovine budući da stiže nova roba povezana s filmom »Posljednji Jedi« koji će doći u kinematografe do kraja godine, priopćila je tvrtka u četvrtak.


Više od 20.000 maloprodajnih mjesta u 30 zemalja postavit će 1. rujna zaslone koje kupci mogu skenirati svojim pametnim telefonima kako bi otkrili likove kao što su Rey ili Chewbacca. Korištenjem tehnologije proširene stvarnosti, ljubitelji »Ratova zvijezda« moći će vidjeti likove u prostoru gledajući kroz kamere svojih mobitela i moći će se s njima slikati ili napraviti video snimke.


Disney koristi tehnologiju proširene stvarnosti (AR) koja je prvi put masovno usvojena u srpnju 2016. kada je izdana aplikacija Pokemon Go.




Lov na likove iz »Ratova zvijezda» trajat će tri dana i poklopit će se s »Force Friday II«, danom kada trgovine u ponoć počinju prodavati igračke i druge proizvode povezane s »Posljednjim Jedijem« diljem svijeta.


Ti proizvodi također će se prodavati putem interneta, a likovi iz proširene stvarnosti bit će dostupni i preko nekih internetskih stranica.


»Posljednji Jedi«, osmi film iz sage »Ratova zvijezda«, dolazi u kinematografe u prosincu.