Originalnost i kreativnost

Opatijski FEN dobio Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću

Svjetlana Hribar

Mali kazališni festival skrenuo je na sebe pažnju struke – štoviše dobio nagradu za svoju komunikacijsku strategiju i tako se našao među poslovnim gigantima



ZAGREB » Opatijski FEN (Festival neovisnih kazališta i kazališnih skupina Republike Hrvatske) dobitnik je godišnje nagrade Grand Prix za najbolje komunikacijske projekte u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke, koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ).


   Uz FEN, laureati sedme po redu dodjele nagrada, u drugim kategorijama, su:  Grad Šibenik, ZABA, Millenium promocija, Ericsson Nikola Tesla,  BASF Croatia i IDS.


   To da je jedan mali kazališni festival, kao što je opatijski FEN, skrenuo na sebe pažnju struke – štoviše dobio ovako važno priznanje za svoju komunikacijsku strategiju i tako se našao među poslovnim gigantima – vrijedno je čestitki i poštovanja, pogotovo kad se zna da FEN djeluje tek dvije godine!




   Dodijeljujući nagradu Rajni Miloš, ravnateljici Festivala Opatija (koji je organizator FEN-a), dopredsjednica stručnog žirija Vlatka Škorić rekla je kako je to bila »borba Davida i Golijata« u kojoj su se našli mali kazališni festival i istinski glazbeni spektakl – album Apsurdistan grupe Dubioza kolektiv te festival elektronske glazbe Ultra Europe. Presudila je, definitivno, originalnost, promišljenost i kreativnost FEN-ova komunikacijskog tima koji je predvodila Ermina Duraj. Koristeći vlastite medije – festivalsku televiziju i bilten – uz zaista skromna sredstva, ostvarena je takva komunikacija s javnošću, da je svatko na Kvarneru znao za održavanje FEN-a!


   Predvodeći malu ekipu entuzijasta, koja je ugostila nezavisne kazalištarce u Opatiji, ponosna na uspjeh FEN-a i ovu prestižnu nagradu, Rajna Miloš je rekla: “Presretna sam jer ovo nije nagrada samo za FEN, nego za čitavu nezavisnu kazališnu scenu, ali i sve projekte u kulturi koje muče problemi malenih budžeta i nedostatka medijskog prostora. Pokazali smo da se i u takvim uvjetima može osmisliti dobra komunikacija s javnošću, okrenuli smo medijske reflektore prema nezavisnoj sceni, i veseli me da je i struka prepoznala inovativnost koju smo ugradili u taj projekt, koji sada može i drugima biti primjer kako uspješno komunicirati s medijima i javnošću”.


   Treći FEN održat će se u Opatiji od 22. do 27. travnja, na njemu će biti izvedeno dvanaest predstava za odrasle, osam predstava za djecu i mlade, bit će priređene četiri kazališne radionice, dva predstavljanja knjiga, te jedan okrugli stol.