Direktor riječkog prvoligaša

Vlado Čohar: Članove kluba ćemo nagraditi povoljnijim cijenama ulaznica

Ivan Volarić

Foto S. Drechsler

Foto S. Drechsler



RIJEKA Vlado Čohar (otac Drago bio je napadač, trener i direktor Rijeke), prvi klupski operativac riječkoga prvoligaša u petak će zajedno s Alenom Rivettijem u Nyonu na licu mjesta čekati ishod ždrijeba Europske lige. Uigrani dvojac prezentira riječkoga prvoligaša na europskoj sceni posljednjih godina, stekao mnoštvo poznanstva pa i određeni ugled u europskim nogometnim forumima. Uporedo s rezultatima rastao je i rejting »Rijekinih« uposlenika u Nyonu. Prije nego što se »baci« na međunarodne teme pred Čoharom i suradnicima je domaća zadaća. Bliži se početak prvenstva, samim time intezivirat će se i prodaja pretplatnih paketa ulaznica, odnosno broj navijača koji će produžiti svoje članstvo. »Rijeka« je prošle sezone imala oko 3.500 članova i pretplatnika, do sada je prodano nešto preko 2000 paketa.


– Sve se odvija po uobičajenoj dinamici – govori Čohar. – U prvih 10-15 dana bio je malo veći pritisak na prodaju s time da ove godine, s obzirom na način na koji smo to odradili, novi objekt i benefite koje smo najavljivali, nije bilo gužvi. Na temelju rezultata prodaje u prvih mjesec dana vidimo da su sve to brojke u okviru prošlosezonskih. Jako smo zadovoljni kako sve to funkcionira.


Očekivani trendovi


Trend prodaje pretplata prati i jednaki trend učlanjivanja u klub, što znači da su navijači prepoznali pogodnosti koje sobom donosi članstvo?




– Ove godine je taj trend izraženiji nego ranije. Naglašavali smo cijelo vrijeme da želimo svim našim navijačima omogućiti da kroz članstvo ostvare razne pogodnosti koje ne samo da isplate cijenu članarine, nego donose i dodatne pogodnosti. Cijena članarine nije presudna, nego želja da navijači kroz klub, koji je zajednička platforma, ostvare pogodnosti kod svih partnera kluba. Bit ćemo dosadni u tom kontekstu jer želimo da se svi članovi osjećaju dobro i naravno da nam je želja da na stadionu imamo veći broj članova nego pretplatnika pa čak ću ići tako daleko i reći da težimo onome što smo vidjeli prije nekoliko godina u Guimaraesu, gdje je broj članova kluba višestruko veći od broja mjesta na stadionu. Ljudi su prepoznali klub kao jednu platformu oko koje se vrti cijeli društveni život. Naša želja je da svi naši članovi imaju popuste kod svih partnera kluba. Budući da smo primjetili da dio naših članova nije toliko upoznat sa svim tim popustima potrudit ćemo se u idućem periodu kroz razne aktivnosti sve to popularizirati, jer izrazita želja nam je da ljudi shvate koliko će dobro proći kao članovi »Rijeke«.


Prva puna sezona na Rujevici možda je donijela sobom neke migracije po tribinama?


– Sve je otprilike na prošlosezonskoj razini. Kao što je poznato lansirali smo akciju da je svaki stari pretplatnik mogao sobom donijeti jednog novoga pretplatnika i to je dosta dobro prihvaćeno. Međutim, ona najbolja mjesta bila su zauzeta od ranije tako da je došlo do manjih preslagivanja. Između ostaloga i zbog toga jer su navijači prošle sezone kupovali mjesta, a da praktički nisu ni bili na stadionu. Sada su ipak imali prilike malo vidjeti što im odgovara. Generalno smo na istim omjerima kao i prošle sezone.


Europski val


Europska sezona na Rujevici sobom donosi nove pogodnosti za članove i stare pretplatnike?


– To je onaj drugi val kojega očekujemo prema blagajnama. Čekamo petak, čekamo vidjeti tko će biti protivnik »Rijeke« u trećem pretkolu. Poznato je da svi članovi, odnosno pretplatnici uživaju pogodnosti kod kupovina ulaznica ili paketa za Europsku ligu. Nadamo se da će te pogodnosti, dakle pravo prvokupa svojih mjesta, odnosno povoljnije cijene naši navijači prepoznati. Vjerujemo i da će to biti argument da se još dio navijača odluči na kupovinu pretplate u idućih desetak dana. Prvenstvo je pred vratima, ulazimo u borbu, a svi znamo da ne možemo biti uspješan klub bez navijača i publike. To naglašavamo od prvoga dana. Radimo na tome, sve je usredotočeno prema tome da atmosfera na tribinama bude vrhunska. To su svi prepoznali na razini Hrvatske i gotovo da nema djelatnika koji nije istaknuo »Rijeku« kao pozitivan primjer organizacije utakmice, atmosfera i svega što je vezano uz to. Dobili smo najviše pohvale za organizaciju utakmica reprezentacija, a tu igraju igrači koji igraju u najboljim svjetskim klubovima. Nedostaje samo šlag na tortu, a to je da dođe što više gledatelja kako bi podržali igrače.


Obznanili ste cijene ulaznica za pretkolo Europske lige, uskoro će biti poznate i cijene pojedinačnih ulaznica za Prvu HNL?


– Trend cijena pojedinačnih ulaznica će biti upravo takav da ćemo nagraditi članove. Stalno se vraćamo na isto: članovi kluba će se i u tom dijelu dobro osjećati. Oni moraju biti ti koji će, za razliku od drugih, biti privilegirani. Uopće ne bi gledao na cijelu tu priču iz aspekta cijena ulaznica ako nisi član kluba. Mi ne želimo tu dodatnu zaradu. Mi bismo željeli da se svi učlane i kupuju ulaznice po najnižoj cijeni. Član se može postati vrlo jednostavno, iznos članarine od 100 kuna je simboličan, a i ako maknemo s dnevnog reda taj dio priče onda ostaje činjenica da su cijene jeftinije nego prošle sezone, da su pogodnosti prisutne, te je u tom slučaju deplasirano pričati o tome kako će izgledati tablica s cijenama kada se se prezentira javnosti – rekao je Čohar.