Živite dugo i...

Star Trek u našoj stvarnosti: Znanstvenici pronašli Spockov planet Vulkan?

P. N.

Foto Nasa - JPL Caltech

Otkriveni planet okreće se oko narančaste zvijezde pod nazivom HD 26965, koja je nešto hladnija i manja od našeg Sunca, ali ima sličan magnetski ciklus, kažu znanstvenici.

Kako piše CNN, astronomi su pronašli egzoplanet koji uvelike podsjeća na planet Vulkan, kojeg spominje Spock u seriji Star Trek. Smatraju da je od Zemlje udaljen 16 svjetlosnih godina.

Otkriće je detaljno opisano u studiji u časopisu za astronomiju te je prvi planet otkriven pomoću Dharma Teleskopa, koji se nalazi na vrhu planine Lemmon u južnoj Arizoni.

– To je najbliža super-Zemlja koja kruži oko druge zvijezde poput Sunca, rekao je Jian ge, autor istraživanja i astronom sa Sveučilišta u Floridi.

Drugo Sunce

Super-Zemlje imaju masu veće o naše Zemlje, ali s druge strane, nisu tako velike kao neki drugi divovski planeti.

Ova zvijezda čini se kao idealni domaćin za postojanje napredne civilizacije, što bi obožavatelji Star Treka mogli povezati s jednom drugom zvijezdom iz serije (40 Eridani A). Zvijezda u seriji predstavlja izvor energije za fikcionalni planet Vulkan, rodni planet časnika Spocka.