FOTO/Flickr
Twitter se nedavno ispričao jer su nenamjerno koristili brojeve telefona i mailove korisnike za reklamiranje.
Telefonski brojevi i adrese e-pošte korisnika Twittera – predani radi omogućavanja provjere autentičnosti računa – podudaraju se s vlastitim podacima oglašavača da bi se omogućili ciljani oglasi.
“Kada ste unijeli adresu e-pošte ili telefonski broj iz sigurnosnih razloga, ovi se podaci mogu nenamjerno upotrijebiti u reklamne svrhe. Ovo je bila pogreška i izvinjavamo se” kažu iz Twittera u internetskoj objavi.
Nijedan korisnički podatak nije podijeljen s partnerima izvan tvrtke, a bilo je nejasno koliko ljudi je pogođeno, priopćila je tvrtka sa sjedištem u San Franciscu.
Objavili su i da je problem riješen sredinom rujna. “Jako nam je žao što se to dogodilo i poduzimamo korake da bismo bili sigurni da više nećemo ovako pogriješiti”, objavljuje kompanija, a prenosi MSN.