Monetizacija

I WhatsApp se prodao: Korisnike popularne aplikacije ubuduće će bombardirati reklame

P. N.

Foto Pixabay.com

Foto Pixabay.com

Facebookova odluka da se monetizira WhatsApp jedan je od razloga zašto je suosnivač aplikacije Brian Acton napustio Facebook 2017. godine, piše USA Today.



Nakon godina besplatnog i nesmetanog korištenja bez reklama, koje su zakupile prostor drugih velikih stranica i aplikacija, i WhatsApp započinje svoj proces monetizacije.


Na žalost brojnih korisnika kojima je WhatsApp bio jedno od posljednjih mjesta za komunikaciju bez istovremenog bombardiranja reklamama, popularna aplikacija za razmjenu poruka koju je Facebook 2014. godine kupio za 19 milijardi dolara kreće s naplatom svojih usluga.


Prema The Economic Timesu, WhatsAppov potpredsjednik Chris Daniels otkrio je da kompanija kreće s oglašavanjem svog prostora na opciji “Status”.




Riječ je o WhatsAppovoj verziji Instagramove “Priče” koja se sastoji od kratkih objava koje nestaju u roku od 24 sata kakve imaju i Snapchat i Facebook.


– Stavljat ćemo reklame u “Status”. To će biti primarni vid monetizacije za kompaniju kao i prilika drugim tvrtkama da dođu do korisnika putem WhatsAppa, rekao je Daniels za The Economic Times.


U siječnju je Facebook objavio da WhatsApp ima više od 1,5 milijardi mjesečnih korisnika, a aplikacija je besplatna za sve od 2016. godine kada je napušten model poslovanja prema kojem korisnici nakon prve besplatne godine plaćaju godišnju pretplatu u iznosu od jednog dolara.


Facebookova odluka da se monetizira WhatsApp jedan je od razloga zašto je suosnivač aplikacije Brian Acton napustio Facebook 2017. godine, piše USA Today.


Zbog svoje je odluke, o kojoj je progovorio u razgovoru za Forbes u rujnu, Acton praktički ostavio sadašnjim vlasnicima na stolu iznos od 850 milijuna dolara.


Nije još poznato kada će se oglasi početi pojavljivati na WhatsAppu, no pretpostavlja se da oglašavanje kreće od iduće godine.