Personalizirani dizajn

Hoteli i restorani će gostima moći ponuditi 3-D printane čokolade

P. N.

FOTO/PxHere

FOTO/PxHere

Printeri mogu proizvesti na tisuće komadića čokolade



Hoteli, slastičari, kafići i restorani uskoro će u svoju ponudu moći uvrstiti 3-d printane čokolade, prenosi MSN.


Barry Callebaut AG koji stoji iza svjetski poznate švicarske čokolade, klijentima nudi pristup metodi printanja personaliziranih dizajna, stoji u izjavi kompanije.


Tehnologija će prvo biti dostupna kroz njihov Mona Lisa brend koji izrađuje čokoladne dekoracije i figurice. 




Nakon godina eksperimentiranja s printanjem čokolada, Callebaut je otkrio kako će točno ostvariti ovaj proces, a njegovi printeri sada mogu printati na tisuće komadića u kratkom vremenu. 


Callebaut je prošlog mjeseca kazao da globalno tržište stagnira kroz tri mjeseca od studenog, a kompanija Lindt & Spruengli u SAD-u planira zatvoriti pedeset trgovina.


Klijenti zainteresirani za printanje čokolada mogu osmisliti vlastiti dizajn, veličinu i oblik, a krajnja će se kreacija moći koristiti za deserte, vruće napitke i peciva.


“Važno je što ovo nije printanje za samo jedan put, kao u prošlosti. Možemo proizvoditi na veliko”, kazao je. 


Ova kompanija inače proizvodi čokoladu za klijente kao što su Nestle SA, Unilever i Hershey Co.


No, obožavatelji čokolade će na personalizirane slastice morati pričekati još koju godinu. Barry Callebaut će prvo surađivati s posebnim klijentima prije nego krenu u drugu fazu proizvodnje, kazao je Perversi. Njihova će prva mušterija biti nizozemski lanac hotela Van der Valk.


Na kraju, potrošači bi bi mogli imati i 3-D printere za čokoladu kraj aparata za kavu u kuhinjama. 


“Ideja je imati stroj za printanje čokolada u kući s kapsulama, pomoći kojih bi mogli nešto napraviti, što je super ideja. Nismo još stigli toliko daleko, ali postoji prilika da to ostvarimo i želimo ih istražiti”, zaključuje, a prenosi MSN.