Problem u Japanu

Nova razina upornosti: Uhićen penzioner koji je službu za korisnike zvao više od 20 000 puta

P. N.

FOTO/YouTube Screenshot,  ANNnewsCH

FOTO/YouTube Screenshot, ANNnewsCH

KDDI je u protekle dvije godine zabilježio oko dvadeset i četiri tisuće poziva ovog umirovljenika.



Kasukabe City – Akitoshi Okamoto (71) je nedavno uhićen i optužen za opstrukciju poslovanja. Besplatni broj svog telekomunikacijskog operatera navodno je nazvao 24.000 puta u protekle dvije godine. U pozivima se žalio na usluge i tražio različite isprike, prenosi Oddity Central.


U listopadu je broj japanskog tele-giganta KDDI-ja nazvao 411 puta u samo tjedan dana. Razlog ovih upornih poziva bila je žalba zbog toga što njegov telefon nije mogao “hvatati” radijske prijenose.


Japanski mediji prenose da je Okamoto ponekad zvao KDDI i tražio da predstavnik kompanije “dođe i ispriča se zbog kršenja ugovora i nepoštene poslovne prakse”.




KDDI je u protekle dvije godine zabilježio oko dvadeset i četiri tisuće poziva ovog umirovljenika. Kompanija je tek prošlog tjedna protiv Okamota podnijela tužbu jer je “učestalost žalbi postala nepodnošljiva”. 


Ovih 411 telefonskih poziva koje je uputio tijekom jednog tjedna, navodno je opstruiralo mogućnost zaposlenika “call” centra da pomognu ostalim klijentima koji su možda imali kakvih problema.


Na kraju nisu znali što bi napravili, pa su pozvali policiju da im pomogne riješiti situaciju. 


Ovaj je slučaj ekstreman primjer problema za kojeg se vjeruje da će se u Japanu samo pogoršati. Zbog povećanja starije populacije, tehnološki giganti moraju posvetiti više vremena pomaganju starijim osobama u slanju e-mailova ili izradi korisničkih računa za “streaming” platforme.