One to zaslužuju

Sve više starijih glumica u kozmetičkim kampanjama: Zrela ljepota novi trend

Sandy Uran

Reuters

Reuters

Susan Sarandon (69) posljednja je na listi vremešnih filmskih diva poput Helen Mirren (70) i Charoltte Rampling (68) koje su angažirane kao zaštitna lica poznatih brandova »ljepote«



Hollywood je, čini se, posljednjih godina postao blagonakloniji prema starijim glumicama. Ljepota i mladost nisu više »must have«, odnosno, uvijek u prvom planu. Ovaj zaokret u estetskim »pravilima« kozmetičke industrije značajan je jer su holivudske glumice česta tema priča kako se nositi  sa starenjem i koje su to »najbolje godine«.


Neke od holivudskih zvijezda stare prirodnim putem i štoviše ponose se tom odlukom, no veliki je broj onih koje koriste sve blagodati velikog raspona estetskih zahvata kako bi ostale »u igri« za filmske uloge. Jedna od poznatijih izjava u tom smislu ona je Jane Fonde koja je nedavno rekla da joj je estetska kirurgija »kupila« još deset godina karijere.


S druge strane, o Nicole Kidman i Renée Zellweger često se priča u kontekstu toga da su možda malo pretjerale s nekim zahvatima. No, unatoč imperativu ljepote i mladosti koji se još uvijek proteže industrijom zabave i marketinškom industrijom i općenito je sveprisutan u društvu, posljednjih godina filmske dive iznad 40 godina starosti sve češće postaju zaštitni znak nekih od najpoznatijih kozmetičkih i inih brendova. 




Nedavno je tako Susan Sarandon (69) postala nova ambasadorica ljepote L’Oréal Parisa. Angažman je glumica prokomentirala u svom poznatom angažiranom stilu:


One to zaslužuju


– Prvi put kad sam čula njihov moto »jer ja to zaslužujem«, potaknuo me je na svojevrsnu promjenu u razmišljanju zašto bi netko trebao izgledati dobro. To je na tragu ideje da žene postaju gospodaricama vlastitog života i vlastitih odluka. Sad se radujem starenju, razdoblju kad ono kako izgledate postaje sve manje važno, a poanta je u tome tko ste kao osoba.Sarandon je samo jedna u nizu filmski i marketinški aktivnih glumica u najboljim godinama – kako je to uvriježeno kazati za žene koje su prešle četrdesetu. Listi starijih zvijezda čije lice krasi neku od reklamnih kampanja pridružila se i već ranije i Charlotte Rampling (68) u ulozi lica za NARS Cosmetics. 

Helen Mirren (70) već neko vrijeme brani boje britanskog barjaka za L’Oréal Paris U.K. Odjevena u reklami u crno žensko odijelo i s frizurom koja podsjeća na onu koju je Meryl Streep njegovala u filmu »Vrag nosi Pradu«, Mirren izgleda izvrsno.


Jessica Lange (66) svoju je pojavu i karizmu, pak, još 2014. godine podarila za Marc Jacobs Beauty. Za potrebe reklamne kampanje snimao ju je poznati fotograf David Sims, a šminkom je naglašena njena zrela ljepota. 


Dobro je poznata stvar kako kolumbijska glumica Sofia Vergara (42) status jedne od televizijskih zvijezda s najvećom zaradom može zahvaliti i reklamama za dijetnu Pepsi, šminku CoverGirl, šampon Head&Shoulders, telekomunikacijskog operatera AT & T, i mnogim drugim kampanjama.


Pamtljive reklame


Što se tiče samog trajanja ugovora za reklamu nekog od poznatih brendova kozmetike, parfema, satova ili netipičnijih proizvoda kao što su blindirana vrata – u slučaju sa Sharon Stone, stvar je relativna. Neke glumice određeni proizvod reklamiraju godinama, a neke samo jednu sezonu, no ono što ih često čini posebnijim su i same reklame po kojima ih pamtimo i nakon što ih zamijeni neko drugo lice. Neke od reklama čije su zvijezde bile Catherine Deneuve (72) za Louis Vuitton, Charlize Theron (40) za J’ Adore, Nikole Kidman (48) za Chanel, Sharon Stone (58) za Dior ili Andie MacDowell (58) za L’ Oreal, još uvijek se dobro sjećamo.


– Bit će izvrsno kad više neće biti tako velika stvar da žena sklopi dobar posao, zaključila je Susan Sarandon na temu svog i drugih sličnih holivudskih reklamnih ugovora.